"Scouse, not English" sanovat itse.Englantilaista fanikulttuuria parhaimmillaan.
"Scouse, not English" sanovat itse.Englantilaista fanikulttuuria parhaimmillaan.
Ei Robbo huono oo puolustamaan niinkuin TAA. Kyllä sanoisin, että vahvuudet on siellä hyökkäämisessä. Mut mulla on muutama muistikuva tältä kaudelta, kun Robertson huiteli ties missä. Toki voi olla valikoiva muisti ja muutama erityistapaus,@Tjapalala mun on mahdotonta ostaa tuota puolustamisen heikkous -väitettä Robertsonin kohdalla. Hän on valitettavasti erittäin hyvä siinä(kin). TAA ei ole, vaikka onkin parantanut, ja Vinin vauhti laittaa hänet taatusti koetukselle.
Eli englantilaista fanikulttuuria parhaimmillaan.Tossa videossa sisälle ei juokse yksikään Liverpool-paitainen… Ja osa Pool-faneista on jonottanut sisälle yli kaksi ja puoli tuntia. Järjestelyt kusseet.
Älä nyt kun Porista tuli totuus.Tossa videossa sisälle ei juokse yksikään Liverpool-paitainen… Ja osa Pool-faneista on jonottanut sisälle yli kaksi ja puoli tuntia. Järjestelyt kusseet.
Porilaiset on tehnyt paljon mestarillisia tekoja tänään. Voittomaali MM-välierissä ja piinkovia totuuksia jalkapallon liveseurannassa.Älä nyt kun Porista tuli totuus.
Se on vähän tuo Kloppon systeemi sellainen, että laitapakit huitelevat "liian" pitkällä. Se nousujen aiheuttama heikkous on juurikin tuo myöhästyminen nopeista puolustustilanteista. Silti itse puolustamisessa Robertson on valitettavan loistava.Ei Robbo huono oo puolustamaan niinkuin TAA. Kyllä sanoisin, että vahvuudet on siellä hyökkäämisessä. Mut mulla on muutama muistikuva tältä kaudelta, kun Robertson huiteli ties missä. Toki voi olla valikoiva muisti ja muutama erityistapaus,
Siitä kiitämme.Porilaiset on tehnyt paljon mestarillisia tekoja tänään. Voittomaali MM-välierissä ja piinkovia totuuksia jalkapallon liveseurannassa.
Rehellisesti. Ei mulla ole mitään tietoa, mitä on tapahtunut oikeasti. Onko sitten korona-aika vaikuttanut siihen, ettei enää muisteta, miten näin isoja massatapahtumia organisoidaan.Siitä kiitämme.
Varmasti osittain. Vähän pelivaraa jättäneet on kuitenkin jo katsomossa.Taitaa vika olla turvajärjestelyjen hitaudessa. Mutta kivahan se on faneja mollata.
Ja siihen päälle turvajärjestelyjen pettäminen niin tässähän se ollaan.Siellä on jopa 45 000 liverpoolilaista ilman lippua, joista todella moni elätteli toiveita lipun saamisesta paikan päällä. Tuohon päälle liiallinen määrä bisseä, joukkotyhmyys ja aivan vitunmoinen overdose liverpoolilaisuutta, niin totta kai perseilyä tapahtuu.