Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 278 675
  • 123 818

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Benzema vaihtoon, vielä ei saa huokaista helpotuksesta.

Pilkuille ei saisi tätä peliä päästää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Olipas se lähellä.
 

Fordél

Jäsen
Mä en ole ikinä käsittänyt useaa lempiseuraa samasta sarjasta. Siis niinku ihan oikeasti? Voiko muka kahta seuraa kannustaa vastakkain pelatessa yhtä paljon tosissaan? Kumman kautta tunteet tulevat kun päätösvihellys kuuluu, voittajan vai häviäjän puolelta?

Toki mun puolesta jokainen saa fanittaa kuten itse tykkää en mä sitä. Ihmettelen vain.
Sarjanousun myötähän tällainenkin tilanne on mahdollinen. Nimimerkillä Ipaa ja KK:ta kovasti symppaava.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tuomari on jättänyt tänään aika selkeitäkin viheltämättä, mutta itselleni on maistunut, että saa pelata kovaa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Muutenkin aivan älytön ero Carletton ja Pepin elekielessä
Ehkä en ihan tuosta koutsien elekielestä nyt vetäisi vielä mitään johtopäätöksiä. Kaikki tietävät millä palolla, tunteella ja intohimolla Pep on mukana tässä touhussa. Tällä pallon päällä ei varmaan ole ketään joka eläisi ja hengittäisi jalkapalloa yhtä vahvasti kuin Guardiola. Peo varmaan heiluisi ja pomppisi ihan yhtä suurella palolla, vaikka pelattaisiin jotain 5.divarin tiistai-cupin merkityksetöntä alkulohkopeliä.

Carlo-setä taas on aivan päinvastainen viilipytty, vaikka sisällä varmasti kuohuaa ja rajusti ja elää myös kovalla tunteella tässä mukana. Erilaiset valmentajat sanoisin.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Ihmeen pitkälle tuo City on päässytkin, vaikka ei osaa puolustaa eikä näköjään hyökätä.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Nyt otetaan kokemusta puolustukseen loppuhetkiksi. Mies jolla on takana tällä kaudella 93 minuuttia La Ligassa ja 3 minuuttia Chämppärissä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei tuo Realin penkki ole ihan yhtä nimivahva kuin Citylla. Tai no nyt se penkki on vahva kun Marceloa lukuun ottamatta kaikki vaihdettu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Meinaako tuo Militaon loukkaantuminen sitä, että Alaba on finaalissa Liverpoolia vastaan? Siitä tulisi aikamoinen teurastus.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt jäi kyllä rike viheltämättä, kyllä tuosta olisi vaparin voinut antaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Real pelannut kyllä hienosti aikaa. Jos Madridin toinen seura toimisi näin, niin poru täälläkin olisi melkoinen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös