Guardiola aivan paniikissa.
Muutenkin aivan älytön ero Carletton ja Pepin elekielessä
Guardiola aivan paniikissa.
Sarjanousun myötähän tällainenkin tilanne on mahdollinen. Nimimerkillä Ipaa ja KK:ta kovasti symppaava.Mä en ole ikinä käsittänyt useaa lempiseuraa samasta sarjasta. Siis niinku ihan oikeasti? Voiko muka kahta seuraa kannustaa vastakkain pelatessa yhtä paljon tosissaan? Kumman kautta tunteet tulevat kun päätösvihellys kuuluu, voittajan vai häviäjän puolelta?
Toki mun puolesta jokainen saa fanittaa kuten itse tykkää en mä sitä. Ihmettelen vain.
Tyyliä ei voi ostaa.Muutenkin aivan älytön ero Carletton ja Pepin elekielessä
Mutta et fanita kumpaakaan vai?Sarjanousun myötähän tällainenkin tilanne on mahdollinen. Nimimerkillä Ipaa ja KK:ta kovasti symppaava.
No mitä se fanitus sitten on. Molempien mestaruudesta herkistyisin ja ihan yhtä paljon. Ehkä se on fanitusta.Mutta et fanita kumpaakaan vai?
Ei hypätä siihen keskusteluun nyt mitä se fanitus on :)No mitä se fanitus sitten on. Molempien mestaruudesta herkistyisin. Ehkä se on fanitusta.
Ehkä en ihan tuosta koutsien elekielestä nyt vetäisi vielä mitään johtopäätöksiä. Kaikki tietävät millä palolla, tunteella ja intohimolla Pep on mukana tässä touhussa. Tällä pallon päällä ei varmaan ole ketään joka eläisi ja hengittäisi jalkapalloa yhtä vahvasti kuin Guardiola. Peo varmaan heiluisi ja pomppisi ihan yhtä suurella palolla, vaikka pelattaisiin jotain 5.divarin tiistai-cupin merkityksetöntä alkulohkopeliä.Muutenkin aivan älytön ero Carletton ja Pepin elekielessä
Joo, Alaba tekee hattutempun.Meinaako tuo Militaon loukkaantuminen sitä, että Alaba on finaalissa Liverpoolia vastaan? Siitä tulisi aikamoinen teurastus.
Kyllä, tosin aina kun oma joukkue pelaa aikaa, niin ei sitä samalla tavalla kritisoi - kaikki tekee sitä. Vaikka se on kyllä perseestä, pelaamalla eikä aikaa pelaamalla nämä pitäisi pelata.Real pelannut kyllä hienosti aikaa. Jos Madridin toinen seura toimisi näin, niin poru täälläkin olisi melkoinen...
Real pelannut kyllä hienosti aikaa. Jos Madridin toinen seura toimisi näin, niin poru täälläkin olisi melkoinen...