Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 280 544
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
PILKKU!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
PILKKUUUUUUUU!!!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toivottavasti Real menisi finaaliin, koska Real-Pool olisi todennäköisemmin viihdyttävämpi kuin City-Pool -finaali.
Real - Pool olisi huikea finaali. Molemmille voisi toivoa voittoa.

Ja pilkku!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tää on aivan sairas matsi. Ja Realilta aivan täysin mielenvikainen CL-run.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Ihan oikeastiko tuollaisesta filmistä jaellaan pilkkuja jatkoajalla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tähän matsiin Guardiola ei edes tainnut tehdä mitään yllättäviä valintoja, joilla mahdollinen tappio voidaan selitellä. Puhdas sulaminen vain.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tähän matsiin Guardiola ei edes tainnut tehdä mitään yllättäviä valintoja, joilla mahdollinen tappio voidaan selitellä. Puhdas sulaminen vain.
No olihan tuo KDB:n vaihto aika erikoinen veto, toki taustoja tietämättä.
 

Fordél

Jäsen
Onhan tuokin, että jos Real menee tästä finaaliin, se starttaa todennäköisesti matsiin Militao-Nacho -toppariparilla, joka on sen ykkösvaihtoehto nykyisin. Seuran, jonka toppariosastolla on nähty viime vuosina mm. Ramosta ja Varanea. Ei olisi vuosi pari sitten uskonut.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tämän kanavan selostajat sanoivat äsken, että käy sääliksi Pepiä ja Cityä, jos nyt putoavat.
Mitä vittua?
Miksi noita pitäisi sääliä?
Talousdopingilla ja sääntöjä rikkomalla ovat tuonne asti ylipäätään päässeet.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Tulispa rankkikisa vielä. Se tästä vielä puuttuisi. Mahtavaa vaan seurata upeaa ottelua ilman mitään värilaseja päässä.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Melkein pääs hymy ton Zinchenkon filmin jälkeen, Grealishkin kädet vaaka-asennossa. Jos meinaat sukeltaa, niin tee se ees vakuuttavasti ja hyppää pää edellä syvään päätyyn..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olis kyllä helppoa elämää kun laittaisi vaan kaikki hyvät joukkueet lemppareiksi.
Mä en ole ikinä käsittänyt useaa lempiseuraa samasta sarjasta. Siis niinku ihan oikeasti? Voiko muka kahta seuraa kannustaa vastakkain pelatessa yhtä paljon tosissaan? Kumman kautta tunteet tulevat kun päätösvihellys kuuluu, voittajan vai häviäjän puolelta?

Toki mun puolesta jokainen saa fanittaa kuten itse tykkää en mä sitä. Ihmettelen vain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös