Takavasara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS | Manchester United
Garna ja 4-0. Olipa hienosti pelattu tilanne.
Olen tällai faijana oppinut, että vitsit ei parane vaikka ne selittäisi lapsille auki, mutta Diaz 2+0 ja Salah 1+2.Avaa nyt "hieman pikkuisen" tätä sinun aivopieruasi.
Ahaa, pahoittelut sarkasmitutkan puutteesta. Monesti nähnyt Manu-fanien vähättelevän Liverpoolin pelaajia ja luulin, että tällaisesta oli jälleen kyse. Menee minun piikkiin.Olen tällai faijana oppinut, että vitsit ei parane vaikka ne selittäisi lapsille auki, mutta Diaz 2+0 ja Salah 1+2.
Ja mä Poolin fanina vähättelen Poolin pelaajia. Toki ainakin hitusen kieli poskella.Ahaa, pahoittelut sarkasmitutkan puutteesta. Monesti nähnyt Manu-fanien vähättelevän Liverpoolin pelaajia ja luulin, että tällaisesta oli jälleen kyse. Menee minun piikkiin.
Mitähän tuo Slot on muuten tehnyt Jotalle..? Se ei enää osu ladon seinään vaikka saisi sisäpuolelta yrittää.
Maignan sanoo poks ja Milanin oma junnu Lorenzo Torriani tulee maalinsuulle debyyttiinsä.
Tai Artetamaisesti vaan varastanut ne nappikset että voisi antaa Gakpolle enempi peliaikaa kohta.. varmistanut vielä Jotan tehottomuuden sillä että laittaa sen väkisin avaukseen.Ehkä se on jekkuna vaihtanut Jotan ja Nunezin nappikset?
Ollut kyllä aika kujalla tämä tuomari koko pelin.Nyt meni dumarilta väärin. Collyer potkaisi kaverilta jalat alta, mutta niin vain tuli sukeltamiskortti.