Muller noussut näköjään Mestareiden liigan eniten pelejä yhdessä joukkueessa pelanneeksi pelaajaksi. Käsittämätön suoritus noin nuorelta mieheltä.
Toinen hattu muuten putkeen Kanelle vain parin päivän sisään. Jo tuolla illan toisellaan Kane nousi 31:een UCL-maaliin ja ohitti Rooneyn nousten yksin eniten UCL-maaleja tehneenä englantilaispelaajana. Nyt sitten hatullisella lukema nousi 32. maaliinJa Bayern 6-2 johtoon. Terve mikä toinen puoliaika
Mä ihan aidosti toivon että Kane voittaa urallaan jotain.Ja Kane englantilaisten maalipörssin kärkeen. Juuri teki jo illan neljännen. Että kaulaa tullut lisää.
Mä ihan aidosti toivon että Kane voittaa urallaan jotain.
Ja tuo Scholes vähän häkellyttää noin korkealla.
Kompany-ball on alkukaudesta näyttänyt parhaimmillaan sen verta vakuuttavalta - kuten tänäänkin ekalla jaksolla -, että tämä voi jopa tapahtua tällä kaudella, vielä jos kehitys on kauden aikana lineaarista. Kompanyn ysille suoma vapaus ja valeysin käyttö sopii Kanelle kuin nyrkki silmään ja mahdollistaa hänen loistamisena entistä paremmin, joka voi nostaa Kanen henk.kohtaisenkin maalimäärän Bundesliigassa +40 maalin tällä kaudella.Mä ihan aidosti toivon että Kane voittaa urallaan jotain.
Lämmittää suunnattomasti.Voi luoja mikä pelimiehen ratkaisu jonne-Endrickiltä! :D
Gareth Southgate sai omalla "taidollaan" ja pelitavallaan melkein vakuuttettua kesällä koko jalkapalloa seuraavan maailman, että Kane on jo täysin done ja has-been, mutta eipä ollutkaan.Kanella nyt yhdeksän maalia kolmeen viime otteluun.
Ei se Southgate käynyt satuttamassa Kanea siten, ettei hän ollut kisoissa täydessä kunnossa.Gareth Southgate sai omalla "taidollaan" ja pelitavallaan melkein vakuuttettua kesällä koko jalkapalloa seuraavan maailman, että Kane on jo täysin done ja has-been, mutta eipä ollutkaan.
Ja ennen kuin joku huomauttaa noista pilkkumaaleista, niin silloin ei käsitä, miten vaikeaa maalinteko niistä onkaan, teknisesti ja henkisesti. Kuten Kanenkin osalta 2022 MM-kisoissa Ranska-puolivälieräpelissä nähtiin.
Se oli kuitenkin Southgate, joka loi taktiikan, jossa Kanen olisi pitänyt juosta ja prässätä kevyellä jalalla. Lopputuloksena näimme kaikkien aikojen kankeimman Kanen. Jos Bayern pelaisi Southgaten futista, se näyttäisi lähes yhtä vaikealta. Kane kun ei ole juoksukone... TerveenäkäänEi se Southgate käynyt satuttamassa Kanea siten, ettei hän ollut kisoissa täydessä kunnossa.
Lisäksi Kane on osunut pilkkumaaleja Englannin paidassa, joten yksittäisen epäonnistumisen namedroppailu ei vakuuta minua.