Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 602 488
  • 128 789

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"Kavala Hellas"

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ainakin viime viikonlopun 77 minuutin perusteella täydessä kunnossa, mutta tuskinpa haluaa tässä kohtaa kahta eurohöntsää pelata välttämättä. Onhan NL:ssa kierrätetty ennenkin.
Mä en kyllä Suomen kannalta sanoisi Nations liigaa Eurohöntsäksi tässä kohtaa. Mutta kyllä mä olisin parhaat kentällä nähdä tänään, kun muuten melkein Kairista lukuunottamatta ne on kentällä.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Mä en kyllä Suomen kannalta sanoisi Nations liigaa Eurohöntsäksi tässä kohtaa. Mutta kyllä mä olisin parhaat kentällä nähdä tänään, kun muuten melkein Kairista lukuunottamatta ne on kentällä.

Tämänkertaisella on niin vähäinen merkitys karsintoihin, että on se vähän niin. Hyvä paikka kokeilla. Jos tippuu C-tasolle, siellä voittamalla lohkon tulee suhteellisen varma jatkokarsinta seuraavissa EM-karsinnoissa ja tämänkertaisen merkitys MM-paikan todennäköisyyteen on lähinnä promilleja, kun järjestelmä on niin paljon nihkeämpi. Kyllä tuossa kierrättää ja kokeilla kannattaa. Edes karsintakorit eivät tule NL:sta MM-karsinnassa.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko Papadopoulos ja Papastathopoulos peleillä?

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tämänkertaisella on niin vähäinen merkitys karsintoihin, että on se vähän niin. Hyvä paikka kokeilla. Jos tippuu C-tasolle, siellä voittamalla lohkon tulee suhteellisen varma jatkokarsinta seuraavissa EM-karsinnoissa ja tämänkertaisen merkitys MM-paikan todennäköisyyteen on lähinnä promilleja, kun järjestelmä on niin paljon nihkeämpi. Kyllä tuossa kierrättää ja kokeilla kannattaa. Edes karsintakorit eivät tule NL:sta MM-karsinnassa.
Jep näen tän. Mä en vaa tiedä onko Rivellä aikaa kokeilla. Aika hataralla pohjalla ollut jatko ja heikkoa tuloksia nyt syksyllä, niin ei se kritiikki vähene. Mielellään siis nyt tänään jotain muuta katsellu. No mutta toivotaan, että pellisesti uskalletaan kokeilla tänään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: DAF

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Jep näen tän. Mä en vaa tiedä onko Rivellä aikaa kokeilla. Aika hataralla pohjalla ollut jatko ja heikkoa tuloksia nyt syksyllä, niin ei se kritiikki vähene. Mielellään siis nyt tänään jotain muuta katsellu. No mutta toivotaan, että pellisesti uskalletaan kokeilla tänään.

Jep, se on ihan toinen asia onko Rivellä eväitä kokeilla.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Saksan avaus Unkaria vastaan:

..........................................Füllkrug............................
......................................................................................
.....................Musiala......Havertz......Wirtz.............
......................................................................................
....................................Gross.....Andrich...................
.....................................................................................
...Raum......Schlotterbeck......Tah......Kimmich...
.....................................................................................
......................................ter Stegen............................

Pavlovic/Andrich olisi ollut ainoa oikea kaksikko keskikentälle. En vaan ymmärrä tätä Nagelsmannin tunkkaista ajatusta tässä, ja miksi sitä valmistautumista 2026 MM-kisoihin ei voi aloittaa jo nyt ja antaa Pavlovicin seuraavan vuosikymmenen Saksan avainpelaajiin kuuluvana kaverina ottaa sen roolin jo nyt, vaan pitää väkisin yrittää nyt vetää seuraavat pelit jollain rahnaisella "siirtymäkaksikko" Gross/Andrichilla... Ja vielä kun Pavlovic on täysin valmis niihin Kroosin saappaisiin, eikä mikää junnu, jota pitää "suojella" tai ajaa jollain "suojatuilla" minuuteilla sisään. Tai edes sitten se Stiller...

Liitteet

• 20240726_222555.jpg
    20240726_222555.jpg
    50,5 KB · kertaa luettu: 32
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy