Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 473 413
  • 126 345

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse taas juuri mietin, että jos Suomi vain voittaa tiistaina Romanian, niin pitäisi seuraavassa maajoukkueikkunassa päästää nuo miesten joukkueessa pelaavat Keskinen, Peltola, Walta ja Galvez U21-joukkueen mukana.
Hyvä idea! Jos Suomi voittaisi ensi viikolla Romanian kahdella maalilla, niin lokakuun karsintaikkunassa Sveitsiä ja Montenegroa vastaa olisi kisapaikka kiinni "ainoastaan" omista esityksistä. Voittamalla nuo kaksi viimeistä peliä se olisi varma. Jos taas Romania kaatuu maalilla, niin sitten menisi maalierohommiksi ja siinä Suomi olisi pari maalia Romaniaa parempi ennen viimeistä kahta peliä.

Joten lokakuun tapauksessa, jos Suomi pelaa kisapaikasta, niin kyllähän Keskisen ja Peltolan oikea paikka olisi U21 eikä esimerkiksi maajoukkueen penkki. Ensin toki pitää voittaa se Romania.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Loi enemmän xGtä kuin Plymouth koko kaudella tähän mennessä.
Teki yhdestä tilanteesta enemmän vaparimaaleja kuin United ten Hagin alaisuudessa yhteensä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
40 min pelattu. Kahdeksan laukausta, neljä ”isoa” paikkaa, pallonhallinta 17-83, syötöt 66-342. Jaa Englanti voi näinkin pelata?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Eka puoliaika takana ja nyt on nähty tarpeeksi. Carsleylle pitkää sopparia kehiin ja Englanti on seuraava maailmanmestari.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
"Kavala Hellas"
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ainakin viime viikonlopun 77 minuutin perusteella täydessä kunnossa, mutta tuskinpa haluaa tässä kohtaa kahta eurohöntsää pelata välttämättä. Onhan NL:ssa kierrätetty ennenkin.
Mä en kyllä Suomen kannalta sanoisi Nations liigaa Eurohöntsäksi tässä kohtaa. Mutta kyllä mä olisin parhaat kentällä nähdä tänään, kun muuten melkein Kairista lukuunottamatta ne on kentällä.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Mä en kyllä Suomen kannalta sanoisi Nations liigaa Eurohöntsäksi tässä kohtaa. Mutta kyllä mä olisin parhaat kentällä nähdä tänään, kun muuten melkein Kairista lukuunottamatta ne on kentällä.

Tämänkertaisella on niin vähäinen merkitys karsintoihin, että on se vähän niin. Hyvä paikka kokeilla. Jos tippuu C-tasolle, siellä voittamalla lohkon tulee suhteellisen varma jatkokarsinta seuraavissa EM-karsinnoissa ja tämänkertaisen merkitys MM-paikan todennäköisyyteen on lähinnä promilleja, kun järjestelmä on niin paljon nihkeämpi. Kyllä tuossa kierrättää ja kokeilla kannattaa. Edes karsintakorit eivät tule NL:sta MM-karsinnassa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko Papadopoulos ja Papastathopoulos peleillä?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tämänkertaisella on niin vähäinen merkitys karsintoihin, että on se vähän niin. Hyvä paikka kokeilla. Jos tippuu C-tasolle, siellä voittamalla lohkon tulee suhteellisen varma jatkokarsinta seuraavissa EM-karsinnoissa ja tämänkertaisen merkitys MM-paikan todennäköisyyteen on lähinnä promilleja, kun järjestelmä on niin paljon nihkeämpi. Kyllä tuossa kierrättää ja kokeilla kannattaa. Edes karsintakorit eivät tule NL:sta MM-karsinnassa.
Jep näen tän. Mä en vaa tiedä onko Rivellä aikaa kokeilla. Aika hataralla pohjalla ollut jatko ja heikkoa tuloksia nyt syksyllä, niin ei se kritiikki vähene. Mielellään siis nyt tänään jotain muuta katsellu. No mutta toivotaan, että pellisesti uskalletaan kokeilla tänään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: DAF

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Jep näen tän. Mä en vaa tiedä onko Rivellä aikaa kokeilla. Aika hataralla pohjalla ollut jatko ja heikkoa tuloksia nyt syksyllä, niin ei se kritiikki vähene. Mielellään siis nyt tänään jotain muuta katsellu. No mutta toivotaan, että pellisesti uskalletaan kokeilla tänään.

Jep, se on ihan toinen asia onko Rivellä eväitä kokeilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös