Olen havainnut, että Gareth Southgate on kuulemma huono päävalmentaja eikä ymmärrä jalkapallosta mitään. Tosin, olen aika varma etteivät tällaiset huutelijat hirveästi jalkapalloa seuraa.Sanoppa yksikin kellä ei ole.
Olen havainnut, että Gareth Southgate on kuulemma huono päävalmentaja eikä ymmärrä jalkapallosta mitään. Tosin, olen aika varma etteivät tällaiset huutelijat hirveästi jalkapalloa seuraa.
Sun pitää vaan katsoa enemmän pelejä niin jonain päivänä ymmärrät.Mikä Southgatesta tekee hyvän valmentajan? Kiinnostaa esim. miten sä näet tän taktisesti?
Sun pitää vaan katsoa enemmän pelejä niin jonain päivänä ymmärrät.
Tulos. Se on huippu-urheilussa ainoa tae.Mikä Southgatesta tekee hyvän valmentajan? Kiinnostaa esim. miten sä näet tän taktisesti?
Mä just kans mietin, että katselen kaudessa sellaiset 150 matsia, joista vielä sen n. 50 kahteen kertaan, ja sinä varmaan tuosta vielä tuplat. Mutta ehkä me ei ymmärretä lajista mitään tai katsota riittävästi pelejä kun Gäreth ei vakuuta...Sen yhden kauden laskin montako ja lopetin siihen.
Ei saatana! :DTulos. Se on huippu-urheilussa ainoa tae.
Olen havainnut, että Gareth Southgate on kuulemma huono päävalmentaja eikä ymmärrä jalkapallosta mitään. Tosin, olen aika varma etteivät tällaiset huutelijat hirveästi jalkapalloa seuraa.
Enemmän kun katsoo pelejä niin näkee enemmän tuloksia.Ei saatana! :D
Täytyy muistaa, että Zirkzee hyötyi isosti, kun sai pelata Bolognassa. Siellä oli tiivis yksitoistanen toisin kuin nykyisessä seurassa. Ei ihme, että alku on ollut kehno hänellä.Zirkzee selvästi kauden floppihankinta.
Tulos. Se on huippu-urheilussa ainoa tae.
Siinä missä marcelobielsat yms. kyllä viihdyttävät varmaan katsojia, Southgate pyrkii maksimoimaan tulokset. Sanottakoot kuitenkin, että en usko Southgaten onnistuvan Manussa, mikäli hän sinne päätyisi. Ja asetetaan onnistumiseksi Manussa sijoittuminen neljän sakkiin Valioliigassa, joka on hyvin löysä kriteeri.
Täytyy muistaa, että Zirkzee hyötyi isosti, kun sai pelata Bolognassa. Siellä oli tiivis yksitoistanen toisin kuin nykyisessä seurassa. Ei ihme, että alku on ollut kehno hänellä.
Southgate, Lampard ja Potter olisi eliittiä kamaa.Eipä tässä enää jää mitään muuta vaihtoehtoa, kun alkaa etsiä parasta mahdollista vapaata valmentajaa. Ketähän siellä olisi vapaana?
Kyllä nuo Unitedin pelaamisen rakenteelliset ongelmat ovat sitä luokkaa, että ten Hag ei niitä tule enää ratkaisemaan.
Manun taktiikka on ostaa ylihinnoiteltuja ikäloppuja tai parin kauden ihmeitä joukkueeseen ja tuhota niiden ura lopullisesti. Kovia pelaajia ei ole ostettu moneen vuoteen kuin Rolle ja Zlatan, Zlatanistakin monta vuotta. Rasse ja pari muu nyt on saanut huippukausia, mutta ei nekään tuolla pärjää jatkuvasti, jotain tuossa organisaatiossa on vain pahasti vialla. Ten Hagikin on ollut monta kertaa potkujen partaalla ja vieläkin ihmettelen mitä se tuolla tekee, olisi vaan aika laittaa valmentajaruletti käyntiin, jos jostain löytyisi lupaava koutsi käynnistämään koneen. Muuten varmaan ostetaan vielä pari Ajax pelaajaa ja ollaan kauden lopussa top kympin ulkopuolella.200 miljoonaa uusiin pelaajiin ja ManU näyttää yhtä huonolta ellei huonommalta kuin viime kaudella. Ei hassummin. Eki-setä fan clubia vaan pystyyn.
Juurikin näin. Tämän takia ei pidä lynkata Zirkzeetä, kun muistetaan aiemmin mainittu asia.Jaa että pelaaja pelaa paremmin hyvin varmennetussa joukkueessa. Tää oli hieno taktinen knoppi kyllä.
Hämmästyttävää kyllä, kun siellä on kuitenkin hyökkäysnelikkona Elanga, Isak, Gyökeres ja Kulusevski.Aikamoista tervanjuontia Ruotsin hyökkäyspeli
Näköjään nyt ovat onnistuneet maalinteossa, Isak (Gyökeres).