Some of those who give bananasTää on kato tätä. Mä haukun ManUa ja ManU-fanit taasen keskittyy muhun. Ja sit modet kertoo että ei saa postata ManU-ketjuun koska tulee aina niin monta raportointia ja että ei niissä viesteissä silleen vikaa ole mutta kun ne raportoinnit.
FIGHT THE POWER!
No eikö asia näin ole? Se mitä minä olen mediasta lukenut, niin fanit odottavat UCL-paikkaa. Realismi on kuitenkin se, että viisi parempaa joukkuetta pitäisi löytyä tälle kaudelle.Joo just tää. Tsiisus.
Niin kävi ja koko hyökkäyspeli lässähti.Zirkzeen vaihto vei luovuuden Unitedin hyökkäämisestä?
Pastori lähetti pallon taivaanporteille.Fred veti varmaan 20 metriä maalin yli vedon. Muuten kyllä ollut pirteä peli.
Trolling is a art.
No mutta.Pastori lähetti pallon taivaanporteille.
Amad kylläkin otettiin näistä jälkimmäisenä vaihtoon. Eli ensin Zirkzee ja tämän jälkeen Amad.Miksi se Zirkzee vaihdettiin pois, kun Amad oli jo vaihdettu, vaikea ymmärtää.
Eipäs kun toisinpäin, mutta kuitenkin.Rashford, Højlund ja Garnacho samaan aikaan kentällä on vaan niin hölmöä. Miksi se Zirkzee vaihdettiin pois, kun Amad oli jo vaihdettu, vaikea ymmärtää.
Tuohon vielä tosiaan se Eriksen <> Ugarte ja vastustaja makaa varsin syvällä. Eihän tuo tosiaan oikein järkeen käy.Rashford, Højlund ja Garnacho samaan aikaan kentällä on vaan niin hölmöä. Miksi se Zirkzee vaihdettiin pois, kun Amad oli jo vaihdettu, vaikea ymmärtää.
Amad vaihdettiin vasta Zirkzeen jälkeen?Miksi se Zirkzee vaihdettiin pois, kun Amad oli jo vaihdettu, vaikea ymmärtää.
Yksi aika kova tilastohuomio: Olisen tänään Bremeniä vastaan luoma xA 1,84 oli korkein syöttöodottama lukema, jonka yksittäinen pelaaja on yhden aikana onnistunut luomaan TOP-5 liigoissa viimeisen kolmen kauden aikana.
Ja Olise otettiin vieläpä vaihtoon 70 min kohdalla.
"Ei vituta"
You gotta fight...Ei Oliseakaan.
Juuri tänään pelin aikana katselin, että vihdoinkin Bayern on saanut arvoisensa Robbenin ja Riberyn manttelinperijän laidalle, jonka A) keskitykset tai B) laukaukset, eivät joka ikinen kerta painu jonnekin sinne hevon kuuseen katsomoriville 37, kuten nykyisillä pitkään seurassa olleille laitureilla. Ja tuo hyökkäystrion Kane/Musiala/Olise kombinaatiopelaaminen on jotain silkkaa taidetta. Aivan huikeaa pallonliikuttelua."Ei vituta"