Tälle kaudelle tuota oikein alleviivattiin, että normaali peliasento tuskin poikii käsivirhettä ja läheltä tullut laukaus tai suunnanmuutos otetaan huomioon lieventävänä tekijänä. Eli enää noista ei tule pilkkua ikinä. Mun makuun hyvä niin.Joskus tuo olisi ollut käsivirhe mutta nää on näitä. Tänään näin ja huomenna noin.
Hyvä niin jos ei tule. Toivottavasti näin pysyykin.Tälle kaudelle tuota oikein alleviivattiin, että normaali peliasento tuskin poikii käsivirhettä ja läheltä tullut laukaus tai suunnanmuutos otetaan huomioon lieventävänä tekijänä. Eli enää noista ei tule pilkkua ikinä. Mun makuun hyvä niin.
Hyvä niin jos ei tule. Toivottavasti näin pysyykin.
Hyvät vaihdot.
Eiköhän tuo taas yhteen maalin riitä.Kaverien keskustelussa tuli myös parhaat lempinimet kehiin. Pirkka-Haaland ja anti-Rodri.
No ei olisi ollut punainenkaan vääryys. Tyhmä pelaaja on tyhmä.
Mikäs työtapaturma Harakoilla tapahtui mökkiläisten vieraana?
Trolling is a art.
Eriksenin pois vaihtamisen kanssa, kyllä. Erikseniltä oli kyllä saatu se mitä oli mahdollista saada, mutta ZZ:llä oli vielä energiaa. Tämä näyttää juuri siltä, kuin teoriassa pystyi olettamaan.Zirkzeen vaihto vei luovuuden Unitedin hyökkäämisestä?
Se mitä minä olen Newcastlea alkukaudella seurannut, niin ei otteet varsinaisesti paskoja ole ollut ennen tätä ottelua. Ja ei, tämä ei tarkoita että joukkue olisi ollut hyvä. Odotukset lienee faneilla vain liian isot.Alkukauden paskat otteet eivät tänään riittäneet voittoon. Howelta väärä avauskokoonpano ja huolimatonta pelaamista monelta.
Odotukset lienee faneilla vain liian isot.