Joo siitä tiesin, kun ei Livetulokset-sivustolla Veikkausliigaa näkynyt. Ihmettelin, että olinko minä mennyt sekaisin. En siis ollut.Ensin tiedät, että tänään ei pelata Veikkausliigaa ja sen perään ilmoitat, että Suomifutis ei kiinnosta.
Aika monta kertaa olen ajatellut, että Peten aika meni jo mutta aina se vaan jaksaa yllättää.HYVÄ PETE PENNANEN!
2026 vieläkin dominoimassa TPS:n keskikentällä Veikkausliigassa, varsinkin Interiä vastaan, kun Arska ostanut jotain Pepsiä.Aika monta kertaa olen ajatellut, että Peten aika meni jo mutta aina se vaan jaksaa yllättää.
Tänään oli varmaan seitsemän omaa poikaa kentällä. Vähän jo parantanut tapojaan.Arska ostanut jotain Pepsiä.
Se on hienoa!Tänään oli varmaan seitsemän omaa poikaa kentällä. Vähän jo parantanut tapojaan.
Mistäköhän Licha sai kortin? Hyppäsi tasajalkaa, mutta ei osunut yhtän mihinkään. Outo, mutta ei yhtään mikään rike.
Minulle tuli mieleen torstaina nähty Rayan huikea tuplatorjunta tuosta.Tuosta tuplaseivistä tuli mieleen de Gea Arsenalia vastaan.
Sanoisin noin, hankala sanoa että yritti tavoitella palloa. Ellei sitten yrittänyt ottaa palloa haltuun kuten Atik Ismail aikanaan niin, että nousee seisomaan pallon päälle.Kai toi nyt oli luettavissa jollain tasolla vaaralliseksi pelaamiseksi, kun vastustajan jalat olivat siinä parin sentin päässä?
Ehkä, mutta koomista, kun Kamadakaan ei reagoinut mitenkään. Näytti vähän siltä, että Lichan päätös muuttui x:stä y:hyn kesken ilmalennon.Kai toi nyt oli luettavissa jollain tasolla vaaralliseksi pelaamiseksi, kun vastustajan jalat olivat siinä parin sentin päässä?