En jaksa uskoa, että tässä ketjussa on yhtään lukijaa, joka ei moista tiedä.Ja vielä huom: maalivahtia ei saa repiä tai töniä yhtään samalla tavalla kuin kenttäpelaajaa.
Good ebening! Tosin tuo nyt on vanha läppä.Bad ebening.
Vielä on on onneksi aikaa. Taistele Villa!
Molemmat ihan legitiimejä. Itse en vain näe tuossa hylyssä mitään sen kummempaa. Ne ekan jakson boksitilanteet olivat toki aika 50-50. Rodri olisi saanut niistä pilkut, heh.En tykkää ja kyseenalaistan VARin täysin.
No, varmastikaan et näe. Ihan puolueeton et ole sinäkään tässä.Molemmat ihan legitiimejä. Itse en vain näe tuossa hylyssä mitään sen kummempaa. Ne ekan jakson boksitilanteet olivat toki aika 50-50. Rodri olisi saanut niistä pilkut, heh.
Häh? Tietenkin olen, siis täysin ulkopuolinen ja lopputulos on mulle aivan täysin yhdentekevä.No, varmastikaan et näe. Ihan puolueeton et ole sinäkään tässä.
OK. Sorry, luulin, että kannatat yhtä mestarisuosikeista. Olitko kuitenkin Manun mies?Häh? Tietenkin olen, siis täysin ulkopuolinen ja lopputulos on mulle aivan täysin yhdentekevä.
Juu. Että sikälikin kelpaisi, jos City, Pool tai Arsu ei voittaisi mestaruutta.Olitko kuitenkin Manun mies?
Onhan tuo vitun iso tappio Villalle vaikka pisteen saivatkin. Tietty tuuria on käynyt kyllä osaltaan myös tämän kauden otteluissa myös.Enpä olisi uskonut ennen peliä, että lopulta tasapeli ei tunnu tappiolta. Aikamoista. Silti vituttaa.
Villa on menettänyt kyllä liikaa pisteitä sarjan heikoimmille joukkueille. Siinä mielessä melkoinen suoritus, että tässä vaiheessa kautta ollaan mestaruustaistossa. Isoja vastaan on mennyt hyvin.Onhan tuo vitun iso tappio Villalle vaikka pisteen saivatkin. Tietty tuuria on käynyt kyllä osaltaan myös tämän kauden otteluissa myös.
Emery kyllä tuo pytyn vielä cupista Villalle vielä tällä kaudella!Villa on menettänyt kyllä liikaa pisteitä sarjan heikoimmille joukkueille. Siinä mielessä melkoinen suoritus, että tässä vaiheessa kautta ollaan mestaruustaistossa. Isoja vastaan on mennyt hyvin.