Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 297 814
  • 123 822
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ei kyllä Höjlundkaan noihin boksiin tuleviin palloihin oikein pääse, eikä painikisoissa pärjää.

Mikähän tuota meidän oikeaa laitaa vaivaa kun molemmat ukot pelaa pallon kanssa todella hyvin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Antony ollut ihan semipirteä
Oliko tämä mulle kohdistettu provo? On ollut kentän huonoin tai huonoimpia pelaajia. Se, että antaa yhden ilmiselvän syötön Garnacholle ei ole mitään sen kummempaa, mutta nuo jatkuvat pallonmenetykset, harhasyötöt ja aikailut ovat joukkueen pelaamista rasittavia.

Surkea pelaaja.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Oliko tämä mulle kohdistettu provo? On ollut kentän huonoin tai huonoimpia pelaajia. Se, että antaa yhden ilmiselvän syötön Garnacholle ei ole mitään sen kummempaa, mutta nuo jatkuvat pallonmenetykset, harhasyötöt ja aikailut ovat joukkueen pelaamista rasittavia.

Surkea pelaaja.
Ei ollut provo. Omasta mielestä pelannut tänään hyvin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei ollut provo. Omasta mielestä pelannut tänään hyvin.
Tyydytään olemaan eri mieltä. Mun silmiin hän ei ole tehnyt taaskaan mitään laulun arvoista. Ellei sellaiseksi laske Garnachon paikkaa, mutta sen syötön olisi antanut jokainen ammattilaispalloilija maailmassa.
 

Jeffrey

Jäsen
Ei ollut provo. Omasta mielestä pelannut tänään hyvin.

Omien laskujen mukaan kolme luotua maalipaikkaa. Toki siinä oli se yksi selkeä syöttöpaikka. Tämä edellisin oli todella hyvä yhden kosketuksen syöttö puolustuslinjan selustaan, mutta sentteri ei ollut siellä missä olisi pitänyt. Ei wingeri voi syöttää tuonne viiden puolustajan keskelle sentterille, vaan sen sentterin pitää kyetä hakemaan se syöttö.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
United on käyttänyt tällä kaudella kymmentä eri topparikaksikkoa…

Martinez & Varane
Martinez & Lindelof
Evans & Lindelof
Varane & Maguire
Varane & Lindelof
Maguire & Evans
Lindelof & Maguire
Shaw & Maguire
Varane & Evans
Evans & Kambwala
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tyydytään olemaan eri mieltä. Mun silmiin hän ei ole tehnyt taaskaan mitään laulun arvoista. Ellei sellaiseksi laske Garnachon paikkaa, mutta sen syötön olisi antanut jokainen ammattilaispalloilija maailmassa.
Eihän tässä ole lauluja kirjoitettu vaan, että on pelannut semihyvin. Eli parantaa pitää mutta hänen mittarillaan taas selkeästi parempaan päin.

Mulle ei vaan ehkä koskaan avaudu nämä, että joillain on kovat antipatiat tiettyjä oman joukkueen pelaajia kohtaan.
 

Barney

Jäsen
Onhan Antony ollut tänään tuosta Unitedin hyökkäyskolmikosta selvästi paras. Ehkä se kertoo enemmän Unitedin muista hyökkääjistä kuin Antonysta, mutta silti.

Garnacho painaa laput silmillä pystyyn ja koittaa sen jälkeen väkisin laukoa/keskittää vastustajien läpi. Hojlund puolestaan seilailee taas vaihteeksi pelin ulkopuolella.



 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mulle ei vaan ehkä koskaan avaudu nämä, että joillain on kovat antipatiat tiettyjä oman joukkueen pelaajia kohtaan.
Ei mulla ole sen kummempaa antipatiaa Antonyä kohtaan, vaan vain sitä kohtaan, että hän pelaa jatkuvasti avauksessa. Hän kuuluisi cup-peleihin ja viimeisten minuuttien tasoituksia hakemaan. Sama juttu kuin McTominayn kanssa, ja hänestä minä oikeasti pidän. Aikaahan tässä on annettu aivan pirun pitkään, mutta yhtään parannusta ei ole tapahtunut missään.

Minua hiertää Antonyn pelaamisessa mm. typerien päätösten takia tulevat pallojen menetykset. Tässäkin pelissä on tullut yksi vaarallinen vastahyökkäys sellaisesta tilanteesta, jossa Antony ei antanut sitä helppoa syöttöä, kuhnaili laidalla (koska oikeallaanhan hän ei pysty peliä levittämään) ja menetti pallon. Unitedin rest defense kun on mitä on, tuo oli todellinen vaaranpaikka (ja tästä tietysti isoin vastuu ten Hagille).
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Lienee sanomattakin selvää mutta Mainoo ollut taas helkkarin hyvä. Kunhan vaan nyt peluutetaan järkevästi, ettei käy kuten Barcan nuorille, että kroppa ei kestä mukana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Harmittaa että Bruno pelaa sitä roolia, jossa McTominayn pitäisi olla (kun häntä nyt peluutetaan). McTominay on huomattavasti mobiilimpi ja fyysisempi, mutta hänellä ei ole pallon kanssa juuri mitään annettavaa. Silti se on Bruno joka joutuu liikkumaan ja puolustamaan enemmän, ja McTominay pelaa ylempänä.
 

Barney

Jäsen
Evansilta pieni kaverisyöttö Onanalle :D
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos olen kriittinen Antonyä kohtaan, niin se ei ole mitään siihen verrattuna mitä ajattelen ten Hagista. Vituttaa.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Manchester Unitedin pelinrakentelusta ei voi oikeastaan puhua mitään kun sellaista ei ole edes käytännössä olemassa tällä hetkellä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös