Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 297 419
  • 123 822

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Itse kyllä olisin hylännyt eka maalin. Näytti niin selkeältä virheeltä. Mutta en valita. On sitä Liverpoolia vastaan väärinkin vihelletty, joskus. Pitkässä juoksussa tasan, jne.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei kyllä ole hajuakaan mikä on VAR-sääntö tuohon. Kyse lienee siitä saako tarkastaa. Jos tuomari olisi huomannut, peli olisi luonnollisesti laitettu poikki.
Toisaalta pallo vedettiin suoraan käteen. TAA oli sivuttaissuunnassa palloa kohden ja käsiosumasta huolimatta pallo olisi kimmonnut TAA:ta päin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Toisaalta pallo vedettiin suoraan käteen. TAA oli sivuttaissuunnassa palloa kohden ja käsiosumasta huolimatta pallo olisi kimmonnut TAA:ta päin.
Tuo on rangaistusaluetulkinta. Kentällä käsivirhe on käsivirhe, eli tuo oli ilman minkäänlaista epäilystä vaparin paikka, mutta jäi tuomarilta huomaamatta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ok. Maallikkona olen ihan pihalla näistä tulkinnoista
Mä olen yrittänyt perehtyä sääntökirjaan ihan autistisella pieteetillä jo vuosikausia ja silti tuntuu etten läheskään aina hiffaa yhtään mitään tietyistä päätöksistä. Mutta tuota vastaava tilanne nähtiin Mestareiden liigassa kun Havertzin maali hylättiin tismalleen samanlaisen käsiosuman jälkeen.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mä olen yrittänyt perehtyä sääntökirjaan ihan autistisella pieteetillä jo vuosikausia ja silti tuntuu etten läheskään aina hiffaa yhtään mitään tietyistä päätöksistä. Mutta tuota vastaava tilanne nähtiin Mestareiden liigassa kun Havertzin maali hylättiin tismalleen samanlaisen käsiosuman jälkeen.
Välillä tuntuu rehellisesti muutenkin, että mestareiden liigassa aivan eri säännöt. Varsinkin käsivirheiden suhteen viime vuosina annettiin sellaisista tilanteista pilkkua, josta ei Valioliigassa ikinä vihellettäisi
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Okei, Trent pelaa tuota deep-lying playmaker -roolia keskikentällä (vihdoin!), mikä vaikeuttaa Leedsin pelaamista, mutta on tuo silti ihan idioottitaktiikkaa kotijoukkueelta, että eivät prässää pakkeja likimainkaan riittävästi eivätkä myöskään ylimiehitä keskikenttää. Todella huono joukkue. Toispuoleinen, itsemurhalinja, kuriton, yäk.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Burnleyllä on tänään mahdollisuus varmistaa Championshipin mestaruus jos saavat paremman tuloksen kuin Sheffield Utd.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Mielenkiintoista nähdä minkälaisen mestariteoksen fat Frankin multasormi taikoo tänään. Toki katson Italian peliä mutta silti.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ihan yhtä päätähän tää on. Ajan kysymys milloin pallo on Milanin verkossa. Tai sitten tekevät räkäsen vastaiskumaalin.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Olipas surkea pilkku. Napolin urakka pysyy paljon helpompana. Hyvä muistutus kuitenkin, että Leaon kanssakin pitää pysyä hereillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös