Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 299 656
  • 123 822

Jeffrey

Jäsen
Pelaa ihan saatanan korkealla tasolla. En keksi mitään osa-aluetta jossa olisi yhtään vähempää kuin hyvä.

Jotenkin vielä toi peliälyn kehittyminen on ihan maaginen. Toki saa kysymään onko se aina ollut siellä, mutta itse ihastelen melkein eniten tota kuinka tunnistaa tilanteet, osaa ottaa oikean leveyden yms. Käsittämätöntä kuinka tuollaisessa asiassa noin kypsä pelaaja voi kehittyä noin paljon noin lyhyessä ajassa.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Onni onnettomuudessa että saatiin Eriksenin kaltainen futari tälle kaudelle. Rytmittää ja ohjaa peliä ihailtavalla varmuudella, vaikka takana parin kuukauden huili.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jessus mikä pallo Erikseniltä ja jessus miten vapaana Brunski oli.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Nyt möhli Sancho melko varman maalin, kun ei jatkanut ykkösellä Martille. Muutenkin taas pari kertaa tässä pelissä mielestäni hautonut palloa ihan turhaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vähän roikkuu maali ilmassa.

Samalla on kerrottava, että katson matsia todella huonoin omintunnoin. Yksivuotiaaltamme tuli juuri paskat läpi vaipasta ja pitkin poikin ja kolmevuotias kakkasi puolestaan suihkun lattialle. Vaimo on hippasen kireänä täällä. Itse katselen matsia sohvalla ja juon kaljaa.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Vähän roikkuu maali ilmassa.

Samalla on kerrottava, että katson matsia todella huonoin omintunnoin. Yksivuotiaaltamme tuli juuri paskat läpi vaipasta ja pitkin poikin ja kolmevuotias kakkasi puolestaan suihkun lattialle. Vaimo on hippasen kireänä täällä. Itse katselen matsia sohvalla ja juon kaljaa.
Me annetaan anteeksi sinulle kyllä.
 

Jeffrey

Jäsen
Vähän roikkuu maali ilmassa.

Samalla on kerrottava, että katson matsia todella huonoin omintunnoin. Yksivuotiaaltamme tuli juuri paskat läpi vaipasta ja pitkin poikin ja kolmevuotias kakkasi puolestaan suihkun lattialle. Vaimo on hippasen kireänä täällä. Itse katselen matsia sohvalla ja juon kaljaa.

On se elämässä vähän erilaiset murheet. Itse olen käyttänyt edellisen vartin pohtiessani suonko itselleni Woltin vai syönkö riisikanoja tuolta jääkaapista.

Edit: Tosin täälläkin kalja vaikuttamassa päätöksentekoon.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jumankekka mitä seksiä!

Ja Unitedkin teki hienon maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös