Eikös se joka vuosi pitäisi :)? Tää on kyl yhä osastoa uskon, kun näen.City tulee valitettavasti marssimaan suht helppoon pokaaliin tänä vuonna.
City tulee valitettavasti marssimaan suht helppoon pokaaliin tänä vuonna.
Yleisesti pitää sanoa, että Chelsea on ollut täysin mielikuvitukseton ja rytmitön, vaikka onkin tsemppihengellään ollut noin muutoin ihan hyvä. Realilla taas on jäätävä rutiini ja uskomaton taitotaso, mutta keskuspuolustus, tai ainakin keskustan puolustaminen on Ihan. Järkyttävän. Kamalaa.
City tulee valitettavasti marssimaan suht helppoon pokaaliin tänä vuonna.
Se viime vuotinen oli aivan huikea juttu. Mutta jos nyt ihan totta puhutaan, niin se oli ihan once in a lifetime -settiä, jonka ei olisi kuunaan pitänyt tapahtua. Tuuri on väärä sana, mutta siitähän tuossa loppupeleissä oli kyse.Muistan lukeneeni jotain vastaavaa viime keväänä. Istupa polvelle hyvä @V-G-:
"Olipa kerran toukokuinen keskiviikko Bernabeulla.."
Se viime vuotinen oli aivan huikea juttu. Mutta jos nyt ihan totta puhutaan, niin se oli ihan once in a lifetime -settiä, jonka ei olisi kuunaan pitänyt tapahtua. Tuuri on väärä sana, mutta siitähän tuossa loppupeleissä oli kyse.
Mutta jos olen täysin väärässä tänäkin vuonna niin hoilaan Abban Waterloota niin kovaa että tekin kuulette.
Napoli on ollut todella heikko rankkareissa tällä kaudella vai hortoilenko omia? Jotenkin fiilis useasta missatusta pilkusta,
No jaa. Kyl mä luulen, että Benfica pystyy parhaalla pelillä kirimään ton 2-0 johdon. Toki väähn heikompi vaihe kun kolmen ottelun tappioputkessa seilaavatHuomennakaan ei ole mitään tiukkoja taistoja luvassa.