Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 302 460
  • 123 822

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
MM-tauon jälkeen yksi voitto 19.3. mennessä. Ihan syystä sai kenkää.
Nope, pitää olla paljon muutakin analytiikkaa mukana kun lähdetään tuollaista ratkaisua tekemään. Vieira teki aidosti hyvää duunia. Ja huom. vastassa oli tuossa putkessa kovavireinen Fulham, Chelsea, United x2, Brighton x2, Newcastle, Liverpool, Villa, Brentford, City ja Arsenal. Tuosta viisi pistettä oli enemmän kuin sopi realistisesti olettaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Niin juu. Haaland tasoissa nyt Salahin maaliennätyksen kanssa Valioliigassa. Edellä vielä Cole ja Shearer 34 maalilla eli kahden maalin päässä. Tuolloin tosin pelattiin 42 ottelua.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ne aiemmin mainitut salilla viihtyneet Brightonin fysiot.
 

Liitteet

  • EA120FD4-3B06-4FE8-95CF-A04AC4ED3A5F.jpeg
    EA120FD4-3B06-4FE8-95CF-A04AC4ED3A5F.jpeg
    61 KB · kertaa luettu: 83

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
No sitten toivon, että voitat.
Älä nyt ala yhtään lepsuilemaan! Ja tähän lainaan Supermarket Mustan Pekan kassajonossa kuultua herrasmiestä: "rahasta tässä ei ole kysymys, vaan periaatteesta! Minähän suorastaan piehtaroin rahassa!"

Eli hampaat takaisin irveeseen, on mulla säästöjä, hoh.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Älä nyt ala yhtään lepsuilemaan! Ja tähän lainaan Supermarket Mustan Pekan kassajonossa kuultua herrasmiestä: "rahasta tässä ei ole kysymys, vaan periaatteesta! Minähän suorastaan piehtaroin rahassa!"

Eli hampaat takaisin irveeseen, on mulla säästöjä, hoh.
En lepsuile. Yritän vain lieventää tulevan tappioni aiheuttamaa kirpaisua. Sillä nyt kyllä näyttää vahvasti siltä, että Norjan hirmu porskuttaa reippaasti yli 40 maalia. Vain Pep voi auttaa enää minut voittoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
@mikko600 Voisit tehdä arvion siitä millä pisteillä säilytään Valioliigassa tällä kaudella. Oma arvio nyt että Palace, Wolves ja Hammers ovat kuivilla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
@mikko600 Voisit tehdä arvion siitä millä pisteillä säilytään Valioliigassa tällä kaudella. Oma arvio nyt että Palace, Wolves ja Hammers ovat kuivilla.

Kyl mä veikkaan että lopulta mennään sen viime vuosien keskiarvon mukaan. Eli 0,95p per ottelu.

- Sotonilla näyttää suht vaikealta loppuohjelma. Kohtaavat kyllä Bournemouthin ja Forestin, notta noissa on jo pakkovoiton paikka. Koska vastassa myös Brighton, Newcastle, Liverpool ja Arsenal. Eikä Fulham kotona ole mikään varma.

Mun piste-arvio: 28p ja liigajumbo.

- Leicesterillä tuntuu olevan lopulta suht makoisa loppuohjelma. Vastassa mm. Wolves, Leeds, Everton ja Hammers.

Piste-arvio: 37p

- Forestilla aika kaamea loppuohjelma. Joo Soton kotona, mutta siihen se jääkin.

Piste-arvio: 33p

- Everton kohtaa Bournemouthin ja Leicesterin vielä. Samoin voivat haastaa Palacea ja Wolvesia.

Piste-arvio: 35p

- Leedsille veikkaan tulevan noin 37p maksimissaan, mutta sillä säilyisi kuitenkin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kyl mä veikkaan että lopulta mennään sen viime vuosien keskiarvon mukaan. Eli 0,95p per ottelu.

- Sotonilla näyttää suht vaikealta loppuohjelma. Kohtaavat kyllä Bournemouthin ja Forestin, notta noissa on jo pakkovoiton paikka. Koska vastassa myös Brighton, Newcastle, Liverpool ja Arsenal. Eikä Fulham kotona ole mikään varma.

Mun piste-arvio: 28p ja liigajumbo.

- Leicesterillä tuntuu olevan lopulta suht makoisa loppuohjelma. Vastassa mm. Wolves, Leeds, Everton ja Hammers.

Piste-arvio: 37p

- Forestilla aika kaamea loppuohjelma. Joo Soton kotona, mutta siihen se jääkin.

Piste-arvio: 33p

- Everton kohtaa Bournemouthin ja Leicesterin vielä. Samoin voivat haastaa Palacea ja Wolvesia.

Piste-arvio: 35p

- Leedsille veikkaan tulevan noin 37p maksimissaan, mutta sillä säilyisi kuitenkin.

Leicesterin omissa käsissä säilyminen vaikka nyt on tullut turpiin kaikilta. Everton ei tuu voittaa Palacea kun Kääkkä on saanut organisaation kuntoon.

Eli putoajat ovat Southampton, Nottingham ja kolmas on Everton (vihdoinkin)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Viikonlopun paras jalkapallokuva.
 

Liitteet

  • 5F4C2CF8-5900-4A64-AF12-FC0D06947BE2.jpeg
    5F4C2CF8-5900-4A64-AF12-FC0D06947BE2.jpeg
    135,6 KB · kertaa luettu: 67
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös