Thomas Müller on ihqu <3
Hahah kiitos tästä. Taidan mennä vessaan oksentamaan. :D
Thomas Müller on ihqu <3
Thomas Müller on ihqu <3
Oli se hidastuksen perusteella.Eikä ollu paitsio 3-0 maali
Mieskarkki
Oli se hidastuksen perusteella.
Riippuu hyväksytäänkö niihin karkeloihin jatkossa amerikan tai arabian jengejä.Oliko Messin CL-ura tässä?
Mistä vuosikymmenestä nyt puhut kun Mullerin ikäpolvesta on vaikea sanoa? Ehkä Modern talking?No saksalaisissa miehissä on jotain 'tyyliä'. Sanotaanko näin että Mullerin sukupolven sakki Saksan futisgenressä on yksi mun suosikki ikinä.
Mistä vuosikymmenestä nyt puhut kun Mullerin ikäpolvesta on vaikea sanoa? Ehkä Modern talking?
Ja Sikatiikeri. Ok. Ymmärrän. Ja paskanhaistelija penkillä. Olihan se.Vedetään Saksan maajoukkue noin 8-10v sitten. Kun Lahm ym pelas
@peksa Itte sytyn Rummeniggen aikaisista lyhyistä shortseista.
Eikö Messi ole jonkin sortin rikollinen? Kiertänyt voutia kuin Valavuori tjspNo joo, mutta on tuolla pelaajia, jotka ovat ihan ihmisiä. Menestystä toivon esim. Messille. Mutta eivät saa mitään aikaan ja Bayern on kova. En oo ikinä Mülleristä ja saksalaisista pitänyt.
Viime viikkoina seuraan liitttyen ollut myös raiskaussyytös per viikko.Eikö Messi ole jonkin sortin rikollinen? Kiertänyt voutia kuin Valavuori tjsp
Viime viikkoina seuraan liitttyen ollut myös raiskaussyytös per viikko.
Onhan Messillä ollut verosotkuja, sitä tuskin on kenenkään kiistäminen, mutta kyllähän tällainen väittämä on ihan puhdasta vasemmistopropagandaa. Etenkin kun lähtee vertaamaan johonkin Valavuoreen. Nopealla googletuksella löytyi vaikkapa tällainen artikkeli Messin Barcelonan sopimuksesta. Eli on siinä veroja jonkin verran makseltu.Eikö Messi ole jonkin sortin rikollinen? Kiertänyt voutia kuin Valavuori tjsp
Tällaisten syytösten kohdalla olisi ehkä ensin hyvä myös miettiä sitä omaa kontribuutiota yhteiskuntaa kohtaan. Olenko minä itse plussan puolella, vai sittenkin nettosaaja? Noilla Messin maksamilla veroeuroilla on kuitenkin aika messevä vaikutus verottajan kassaan ja tätä kautta tavallisten ihmisten elämään.Niissä toki syytön kunnes toisin todistetaan mutta mielestäni vähän hoopoa jostain ihmisyydestä puhua Messin kohdalla. Huikea pelaaja, mutta aivan täysi ketale.
Niissä toki syytön kunnes toisin todistetaan mutta mielestäni vähän hoopoa jostain ihmisyydestä puhua Messin kohdalla. Huikea pelaaja, mutta aivan täysi ketale.