Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 220 725
  • 123 254

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

redpecka

Jäsen
Joskus aikoinaan oli vielä niin että pienet ja vikkelät oli hyökkääjiä ja kankeat isot oli puolustajia. Miten hitossa noi nykypäivän pakit pärjää irtopalloissa paremmin kuin hyökkääjäksi syntyneet? Tajuan, että niille sallitaan ronskimmat otteet, mutta kun vapaata palloa jahdataan niin pakki vie. Terveisiä 80-luvulta.
 

redpecka

Jäsen
Mites seurannan muotigurut mieltä? Pidetäänkö 2020-luvulla puvun takkia tollei kun toi joku kommentaattori tuossa studiossa? Väyrynen taitaa olla toinen jos oikein tiedän ja sit on joku jolla hyvä ettei vetskari auki.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Spurssilta todella heikko eka puoliaika kuten odottaa saattoi. Ei tarvisi paljoa paremmin pelata että tästä jatkoon pääsisi. Tästä kaksikosta joku saa helpon suupalan seuraavalla kierroksella.
 

redpecka

Jäsen
Itse asiassa nyt kun katsoo niin Muller on nuorekkaan näköinen ikäisekseen. Kummankohan itse ottaisi: vanhan näköinen 20-kybäsenä vai nuorekas 50-kybäsenä? Hmm. Tietty miljoonat eurot voisi auttaa päätöksenteossa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Alkaa oleen tunnetta Münchenissä. Kohta siellä lyödään jo valmentajien kesken
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse asiassa nyt kun katsoo niin Muller on nuorekkaan näköinen ikäisekseen. Kummankohan itse ottaisi: vanhan näköinen 20-kybäsenä vai nuorekas 50-kybäsenä? Hmm. Tietty miljoonat eurot voisi auttaa päätöksenteossa.

Pitäskö kysyä Dannyltä et mikä on sun charmin salaisuus, miten isketään itseä 59 vuotta nuorempi muija...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös