Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 298 255
  • 123 822

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
On ihan hyvää vauhtia ja paikkoja tässä Marseillen ja Spursin pelissä. Mä luulen, että ainakin yksi maali vielä nähdään.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja Frankfurt muuten tällä hetkellä johtaa tätä lohkoa. Kaikki toki vielä auki.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Guendouzi pelasi kyllä viimeisen vartin aivan päin persettä, sanotaanko että luojan kiitos lähti Arsenalista pari vuotta sitten. On kuin Sambi Lokonga heikommalla fysiikalla ja ärsyttävämmällä olemuksella.


Marseille onnistui sitten sössimään itsensä kokonaan Euroopasta helvettiin viimeisellä minuutilla...
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mä luulen, että ainakin yksi maali vielä nähdään.
Asiantuntijapiirit vai miten se meni. Höjberg ja 2-1. Tuolla maalilla on oikeasti arvoa, koska se tuo lohkovoiton. Frankfurt lohkokakkosena jatkoon. Sporting siirtyy torstaille ja tuo maali vei Marseilelta torstailiigan.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Saksalaisilla seuroilla menee tällä kaudella suht vahvasti Chämppäreissä. Bayern lohkovoittaja ja Frankfurt hienosti lohko kakkosena tasaisessa seurassa ja kummatkin etenevät jo varmuudella pudotuspeleihin, surkeasti kauden aloittanut Leverkusen jätti Atleticon taakseen ja eteni kuitenkin Eurooppaliigaan, ja huomenna sitten myös Dortmund että Leipzig etenemässä vähintään lohko kakkosina (juuri nyt) myös Chämppäreiden pudotuspelikierroksille. Mahtava juttu! Toki Shaktaria ei pidä aliarvioida ja voivat vielä huomenna kotona yllättää Rosen Leipzigin ja edetä sen pelin voiton turvin jatkoon ja jättää tällöin Leipzigin kolmoseksi. Nappasivat jo Tedeson sekasortoisesta Leipzigistä vieraissa syyskuun alussa 1-4 voiton. Toki paljon on muuttunut sen jälkeen ja Rosen johdolla Leipzig on nyt paljon vahvempi, kuin Tedescon viime hetkillä.

Mutta etenkin Frankfurtin jatkopaikka todella upea juttua ja hienoa jatkumoa viime vuoden Eurooppaliigan voitolle. Hieno juttu, että pääsevät testaamaan nyt itseään kunnolla jatkokierroksilla kovia vastaan.

Edit. Tätä kirjoittaessa Spurs näköjään iskenyt itsensä voittoon. Noh, anyways Frankfurt jatkaa kuitenkin hienosti kakkosena pudotuspelikierroksille.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Tuli nyt näin aamulla mieleen, että tuon Marseille-Spurs pelin tuomari veti muuten helvetin hyvin. Kivaa kontrastia katsoa näitä UCL-tuomareita aina Valioliiga viikonloppujen jälkeen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kuka teki Bernabeusta keittiön? Siellä on nainen päätuomarina Real Madrid - Celtic pelissä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kumpi on jännittävämpi seurata AC Milan vs. RB Salzburg ottelu, jossa pelataan kumpi on lohkon kakkonen VAI kumpi on lohkoykkönen PSG vai Benfica?

Taidan itse mennä San Sirolle telkkarin avulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös