Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 295 850
  • 123 822
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mahtavaa, Chelsealla lähti kolmas puolustaja polvivamman takia pitkälle saikulle. Koulibaly tällä kertaa vuorossa...

e. Ei sentään, mutta tappiolla ovat 0-1 ja pelaaminen on yhtä luokatonta kuin viikonloppuna. Jotain positiivista, niin Zakaria ei ole yhtä paska kuin Bakayoko 14 minuutin perusteella.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Englantilaiset ja saksalaiset dominoi *hymiö
On kyllä aika kova toi Espanjan taso tällä kaudella. Tai Barca joo olisi voinut mennä jostain lohkosta jatkoon. Mutta Sevilla ja Atletico oli kyllä todella heikkoja. Portugalin jengeillä taas ollut viime vuosina ihan hyvä pöhinä. Nousivatkohan taas Ranskan ohi top 5 liigaksi.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Tässähän saattaa vielä käydä niin, että PSG lähtee pudotuspeleihin lohkon 2. sijalta. Maanantaina arpajaiset.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
En kyllä muista milloin viimeksi olen katsonut Real Sociedadin pelin, varmaan pari vuotta sitten Realia vastaan. Harmi kun melkein kaikki Sociedadin kiinnostavimmat pelaajat ovat saikulla, eli David Silva, Oyarzabal sekä itse Japanin Messi. Oyarzabal näyttää olleen sivussa jo ainakin huhtikuulta asti. Siinä on kyllä kanssa yksi pelaaja, jonka haluaisin nähdä isommassa seurassa.

Vierasjoukkueesta sen verran, että ten Hag näyttää lähtevän peliin muodolla 4–3–1–2. Ihan mielenkiintoista nähdä, miten tuo konkreettisesti kentällä näkyy.

Monessa lohkossa näyttää jääneen oikein kivat panokset päätöskierrokselle. Esim. Roman/Ludogoretsin jatkoonmeno ratkaistaan näiden keskinäisessä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En kyllä muista milloin viimeksi olen katsonut Real Sociedadin pelin, varmaan pari vuotta sitten Realia vastaan. Harmi kun melkein kaikki Sociedadin kiinnostavimmat pelaajat ovat saikulla, eli David Silva, Oyarzabal sekä itse Japanin Messi. Oyarzabal näyttää olleen sivussa jo ainakin huhtikuulta asti. Siinä on kyllä kanssa yksi pelaaja, jonka haluaisin nähdä isommassa seurassa.

Vierasjoukkueesta sen verran, että ten Hag näyttää lähtevän peliin muodolla 4–3–1–2. Ihan mielenkiintoista nähdä, miten tuo konkreettisesti kentällä näkyy.

Monessa lohkossa näyttää jääneen oikein kivat panokset päätöskierrokselle. Esim. Roman/Ludogoretsin jatkoonmeno ratkaistaan näiden keskinäisessä.
Kubo pelasi siinä ekassa matsissa itse asiassa ihan pirteästi. ManU hallitsi mutta ei saanut millään maalia aikaan ja Sociedad teki ainoan vähän heppoisesta pilkusta.

ManUsta kannattaa seurata 18 vuotiasta Garnachoa, joka on se seuraava ManUn ”suuri lupaus”. Pelasi todella ennakkoluulottomasti edellisessä Eurooppaliigan pelissä mutta nyt on toki jo kovempi vastustaja.

Se numero seiska on sitten Ronaldo mutta tuskin tunnistat enää samaksi pelaajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös