Huonoin yksittäinen kausi.Siis kaikkein aikojen huonoin yksittäinen kausi? Vai ns. maratontaulukon huonoin?
Huonoin yksittäinen kausi.Siis kaikkein aikojen huonoin yksittäinen kausi? Vai ns. maratontaulukon huonoin?
Ei. Ei näin.Pavard puskee Bayernin kulmasta 1-0 johtoon (32'). Martinez oli kyllä tuossa pääpallokamppailussa aika tiskirätti kamaa, liian helposti hävisi ja alistui kyllä tuon kamppailun Pavardille.
Tulihan se sieltä.
Ehkä ihan hyvä että tuli tässä kohtaa. Nyt kun ei tulisi vain toista ennen taukoa.
Tavallaan oon erittäin samaa mieltä tästä että lähtökohtaisesti ammattiselostajat selostakoon ja Peetu/Väykkä keskittyköön siihen missä he ovat valtakunnan parhaimmistoo: studioviisastelu ja pelistä puhuminen. Toisaalta, vähän sama fiilis myös siltä osin että tuskin tästä nyt yöunia menettää kun A) ukot vetää ihan hyvin suhteessa siihen että play-by-play selostajakokemusta on molemmilla 0 (ovat siis toki olleet selostajakopissa aiemmin mutta asiantuntijoina), B) jätkät selkeästi yrittää tehdä tuon selostamishomman mahdollisimman hyvin eli ottavat tämän illan rastinsa tosissaan, ja C) tuovat rohkeasti myös omaa persoonaa peliin halliten kuitenkin myös perus "selostajamaneerit".Pidän Peetusta ja Väykästä studiossa tosi paljon. Ja selostamossakin ovat selvinnyt kuullun perusteella ihan ok. Silti jotenkin tuntuu katsojan aliarvioimiselta, että laitetaan ikäänkuin rangaistuksena häviäjä selostamaan peliä telkkariin. Ja katsovat joutuvat sitten tämän rangaistuksen toteuttamista seurata tahtomattaan. En minä nyt yöuniani tämän takia menetä, mutta kunhan lässytän tässä.
Ei voi olla huonompi kuin tämän päivän Tottenham. Marseille piti juuri ekan puoliajan loppuun valehtelematta noin 10 minuuttia palloa hyökkäyskolmanneksella hallussaan ja lopulta teki ansaitun maalin. Spurs pääsi muutaman kerran palloon, mutta joko syötti sen välittömästi vastustajan jalkaan tai kuljetti itse sivurajasta yli.Ajax mennyt juuri johtoon 0-2 Rangersin vieraana. Jos tuo vähintään pysyy, on Rangers kaikkien aikojen huonoin alkulohkojoukkue.
Todella kummallista pelailua Spurssilta, kun väkisin antoivat pallon pois.
Onko noin? Olisin voinut vannoa, että Liverpool ja City kärsisivät vielä enemmän.Huolestuttavinta Spursin kannalta on vielä se, surkeiden otteiden lisäksi, ettei mikään muu kärkijoukkue tule kärsimään niin paljoa avainpelaajien lisäkuormituksesta ja poissaoloista MM-kisoissa.
Kyllähän jotain kertoo, että myös Spursin joukkueen rakentamisesta, että käytännössä Gil on ainoa vaihtoehto hyökkäykseen vaihtopenkillä. Joo siellä on Kulusevski ja Richarlison ovat loukkaantuneena, mutta silti. En ole vähän aikaan nähnyt näin heikkoa peliä miltään jengiltä kuin Spurs oli ja olen nänhyt HIFK:n pelaavan livenä tämän vuoden aikana.
Siellä on laajuutta enemmän ja tutumpi pelisysteemi monelle pelaajalle. Nyt kun Spursilta lähtee kärkiäijät pelillisen laman keskellä, niin kärsivät eniten. Lloris. Hojbjerg, Dier, Son, Kane, Richarlison, Bentancur ja Perisic jne.Onko noin? Olisin voinut vannoa, että Liverpool ja City kärsisivät vielä enemmän.
En ole ihan niin millintarkkaan Spursia seurannut, et pystyisin satavarmuudella sanomaan, mutta sen mitä olen nähnyt, niin tekis melkein mieli sanoa, että Emerson Royal on Valioliigan all-time top-5 huonoimpien laitapakkien joukossa. Siis ihan läsittämättön katastrofi. Ihmettelen, että minkä takia tollanen ja ton tason kaveri pelailee jossain Spursin tasoisessa seurassa.oikeat wingbackit tasoa Emerson Royal.