Tuo sama asiahan on ollut vaivana mun mielestä koko ajan minkä Thiago on Liverpoolissa pelannut, joten sikäli se ei ole indikaattori. Niitä Hollywood-syöttöjä on nähty aina silloin tällöin, mutta ei läheskään samaa tahtia kuin mieheltä aikanaan muualla nähtiin.Thiagon pelaaminen on aika hyvä indikaattori niihin ongelmiin, joita Liverpoolin pelaamisessa ja etenkin pelinrakentelussa on. Tavallisesti hän on suunnilleen maailman paras antamaan peliä edistäviä syöttöjä, etenkin ylöspäin. Nyt hän syöttää lähes järjestäen taaksepäin, mikä paitsi pysäyttää Poolin oman hyökkäysliikkeen, myös antaa vastustajalle mahdollisuuden nostaa linjaa ja laittaa Poolin puolustukselle painetta.
Onko Thiagosta tullut yhdessä kaudessa maailman parhaasta maailman keskinkertaisin syöttelijä, vai onko vika muualla. Kun katson miten hyökkääjät asemoituvat ja liikkuvat suhteessa pallollisiin keskikenttäpelaajiin, tiedän ainakin mitä mieltä itse olen.
Ei ole mielipideasia tämä. Thiago on maailman paras antamaan syöttöjä hyökkäyskolmannekselle ja hyvin lähellä sitä myös ns. progressiivisten syöttöjen osalta. Ja tämä siis myös/etenkin Liverpool-aikana.Tuo sama asiahan on ollut vaivana mun mielestä koko ajan minkä Thiago on Liverpoolissa pelannut, joten sikäli se ei ole indikaattori. Niitä Hollywood-syöttöjä on nähty aina silloin tällöin, mutta ei läheskään samaa tahtia kuin mieheltä aikanaan muualla nähtiin.
On se aina mielipideasia jos mietitään kuka on paras missäkin. Mutta tuohon edelliseen viestiin editoinkin jo äsken että mun mielestä parasta ei ole saatu Thiagosta irti koko aikana kuin satunnaisesti. Ja tämä johtuu enempi Liverpoolin pelityylistä vrt Thiagon ominaisuudet pelaajana.Ei ole mielipideasia tämä. Thiago on maailman paras antamaan syöttöjä hyökkäyskolmannekselle ja hyvin lähellä sitä myös ns. progressiivisten syöttöjen osalta. Ja tämä siis myös/etenkin Liverpool-aikana.
Paitsi että Thiagon onnistuneet syötöt hyökkäyskolmannekselle on tilastollisesti mitattava tosiasia. Niissä hän on Euroopan top5 sarjojen pelaajista paras. Eli maailman paras.On se aina mielipideasia jos mietitään kuka on paras missäkin.
Ok. Siis eniten syöttöjä vai tehokkaimmin syöttöjä vai molempia?Paitsi että Thiagon onnistuneet syötöt hyökkäyskolmannekselle on tilastollisesti mitattava tosiasia. Niissä hän on Euroopan top5 sarjojen pelaajista paras. Eli maailman paras.
Suhteessa. Eniten syöttöjä suhteessa onnistuneisiin.Ok. Siis eniten syöttöjä vai tehokkaimmin syöttöjä vai molempia?
Eli tuo käytännössä kertoo varmaan juuri sen mitä ajattelinkin että sitä syöttötehokkuutta ei ole saatu sitten tarpeeksi hyvin joukkueen taktiikassa hyödynnettyä. Siltähän se ainakin on näyttänyt.Suhteessa. Eniten syöttöjä suhteessa onnistuneisiin.
Se on mahdollista. Ja siis nyt on ollut silmiinpistävää, miten paljon harvemmin hän syöttää ylöspäin. Siitä pitää sitten katsoa koontidatat kauden päätteeksi.Eli tuo käytännössä kertoo varmaan juuri sen mitä ajattelinkin että sitä syöttötehokkuutta ei ole saatu sitten tarpeeksi hyvin joukkueen taktiikassa hyödynnettyä. Siltähän se ainakin on näyttänyt.
ManU:n peli ja valitetetaan tuomarista, yllätys...eiku.Onpa kerrassaan kelvoton tuomari! Huhhuh..
Mene nukkumaan!ManU:n peli ja valitetetaan tuomarista, yllätys...eiku.
Roni38 valittaa kohta maailman epäoikeudenmukaisuutta kun Liverpool on persaukinen seura ja Ferguson lahjoi tuomarit 90-luvulla.
Sinällään se voi johtua useista tekijöistä, esim että on ohjeistettukin syöttämään eri suuntiin kuin aiemmin. Tai sitten vaikka tuosta ettei siellä oikeasti tällä hetkellä olekaan kuin staattisia toteemipatsaita kenelle syötellä ja mies näkee sen itsekin ettei kannata.Se on mahdollista. Ja siis nyt on ollut silmiinpistävää, miten paljon harvemmin hän syöttää ylöspäin. Siitä pitää sitten katsoa koontidatat kauden päätteeksi.
Miksi olisi tarvetta raportoida?Mene nukkumaan!
Voit samalla taas tuttun tyyliisi raportoida tämän viestin modeille.