Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 042 764
  • 120 293

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Ahahaha. 2-0 ja Windass taas. Pojat juoksee ensi viikolla ja paljon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Olipa muuten paska matsi. Onneksi oli muuten hyvä viikonloppu niin ei harmita. Mutta hyi sentään. Hyi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
DDG: Pahin moka FA-cup-kierroksella
Alisson: Syleile oluttani...
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli jo toinen Poolin alakerran ”lahjoitus”. Jos noi samat suoritukset esim kotimaan Liigassa niin epäilisin vakavissani juttuja tyyliin ”Atlantis”.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Alisson päätti sitten lahjoittaa maalin, ja onnistui.
Matip yritti aiemmin jo samaa mutta ei onnistunut vielä silloin. Oli kokonaisuudessaankin kyllä niin päin helvettiä punaisilta pelattu tilanne kuin vaan olla voi. Pallo palautui Alille kun Thiago vei sen paikallaan seisovan vastustajan jalkaan vielä keskisektorissa. Sitten tuo Alin aivopieru kruunasi kaiken.

Gakpokin varmaan jo miettii että mihin sitä tuli sekaannuttua kun ketään ei kinosta.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Nunez tasoitti matsin ainoastaan siksi että ei saanu kunnon osumaa tällä kertaa ja pallo kimposi vahingossa syndestä suoraan verkkoon.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Thiagon pelaaminen on aika hyvä indikaattori niihin ongelmiin, joita Liverpoolin pelaamisessa ja etenkin pelinrakentelussa on. Tavallisesti hän on suunnilleen maailman paras antamaan peliä edistäviä syöttöjä, etenkin ylöspäin. Nyt hän syöttää lähes järjestäen taaksepäin, mikä paitsi pysäyttää Poolin oman hyökkäysliikkeen, myös antaa vastustajalle mahdollisuuden nostaa linjaa ja laittaa Poolin puolustukselle painetta.

Onko Thiagosta tullut yhdessä kaudessa maailman parhaasta maailman keskinkertaisin syöttelijä, vai onko vika muualla. Kun katson miten hyökkääjät asemoituvat ja liikkuvat suhteessa pallollisiin keskikenttäpelaajiin, tiedän ainakin mitä mieltä itse olen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Salah siirtää Liverpoolin johtoon. Syöttäjänä Cody "We didnt want him anyway" Gakpo.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Thiagon pelaaminen on aika hyvä indikaattori niihin ongelmiin, joita Liverpoolin pelaamisessa ja etenkin pelinrakentelussa on. Tavallisesti hän on suunnilleen maailman paras antamaan peliä edistäviä syöttöjä, etenkin ylöspäin. Nyt hän syöttää lähes järjestäen taaksepäin, mikä paitsi pysäyttää Poolin oman hyökkäysliikkeen, myös antaa vastustajalle mahdollisuuden nostaa linjaa ja laittaa Poolin puolustukselle painetta.

Onko Thiagosta tullut yhdessä kaudessa maailman parhaasta maailman keskinkertaisin syöttelijä, vai onko vika muualla. Kun katson miten hyökkääjät asemoituvat ja liikkuvat suhteessa pallollisiin keskikenttäpelaajiin, tiedän ainakin mitä mieltä itse olen.
Tuo sama asiahan on ollut vaivana mun mielestä koko ajan minkä Thiago on Liverpoolissa pelannut, joten sikäli se ei ole indikaattori. Niitä Hollywood-syöttöjä on nähty aina silloin tällöin, mutta ei läheskään samaa tahtia kuin mieheltä aikanaan muualla nähtiin.

E: Itse ainakin näen tuon siis niin että ylipäänsä Liverpoolin pelaaminen ei ole näiden kausien aikana ollut optimaalisinta taktiikaltaan Thiagon ominaisuuksiin peilaten.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuo sama asiahan on ollut vaivana mun mielestä koko ajan minkä Thiago on Liverpoolissa pelannut, joten sikäli se ei ole indikaattori. Niitä Hollywood-syöttöjä on nähty aina silloin tällöin, mutta ei läheskään samaa tahtia kuin mieheltä aikanaan muualla nähtiin.
Ei ole mielipideasia tämä. Thiago on maailman paras antamaan syöttöjä hyökkäyskolmannekselle ja hyvin lähellä sitä myös ns. progressiivisten syöttöjen osalta. Ja tämä siis myös/etenkin Liverpool-aikana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ai kauhee :D
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ei ole mielipideasia tämä. Thiago on maailman paras antamaan syöttöjä hyökkäyskolmannekselle ja hyvin lähellä sitä myös ns. progressiivisten syöttöjen osalta. Ja tämä siis myös/etenkin Liverpool-aikana.
On se aina mielipideasia jos mietitään kuka on paras missäkin. Mutta tuohon edelliseen viestiin editoinkin jo äsken että mun mielestä parasta ei ole saatu Thiagosta irti koko aikana kuin satunnaisesti. Ja tämä johtuu enempi Liverpoolin pelityylistä vrt Thiagon ominaisuudet pelaajana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
On se aina mielipideasia jos mietitään kuka on paras missäkin.
Paitsi että Thiagon onnistuneet syötöt hyökkäyskolmannekselle on tilastollisesti mitattava tosiasia. Niissä hän on Euroopan top5 sarjojen pelaajista paras. Eli maailman paras.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Multa meni nyt ohi miksi tuo maali hylättiin. Ei se ainakaan paitsio ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös