On kyllä Martialkin ollut aika uninen tänään. Samoin kuin Bruno.
Nukkumartti?
On kyllä Martialkin ollut aika uninen tänään. Samoin kuin Bruno.
Taisi olla tuplapaitsio?
Pääsee ainakin heti antamaan vaparin.Maguire kärkeen tietty.
Ja helvetinmoisen harhasyötön.Pääsee ainakin heti antamaan vaparin.
Mieluummin Maguire vaparissa pallon taakse kuin Ronaldo.Pääsee ainakin heti antamaan vaparin.
Kyllä. Melkein sanoisin, että näkisin mieluummin itseni, sut, @maken veivi jr. n ja @Jeffrey n vaparia antamassa kuin Ronaldon. Itse tosin laittaisin sen ihan samalla tavalla muuriin, jos parin viime vuoden track record kertoo mitään.Mieluummin Maguire vaparissa pallon taakse kuin Ronaldo.
Kyllä. Melkein sanoisin, että näkisin mieluummin itseni, sut, @maken veivi jr. n ja @Jeffrey n vaparia antamassa kuin Ronaldon. Itse tosin laittaisin sen ihan samalla tavalla muuriin, jos parin viime vuoden track record kertoo mitään.
Olen mäkin tehnyt joskus 90-luvulla vaparimaalin puolen kentän takaa Malminkartanon Pedoissa.Äläpä nyt... mä olen päässyt Urheilukanavan HesaCup koosteeseen mun vaparimaalilla. Tosin siihen maailman aikaan tyyli oli ala Beckham ja jalassa ne helvetisti hiertävät Predatorit.
Siitä.Mikään ei viesti tulevasta, pelin lopullisesti niittaavasta 3-1 -osumasta kuin Maguiren ja McTominayn vaihtaminen kentälle.
Tammikuu ja FA cupin kolmas kierros viikonloppuna. On tässäkin oma fiiliksensä.