Nyt 3-1. On kyllä Napoli kova ollut. Pelaa nättiä futista.Ja Napoli lähellä siirtyä 1-3 johtoon. Ihan Napolin hyppysissä peli tällä hetkellä.
Jep kyllä. Napoli nyt siis jo 1-3 johdossa. Todella, todellavahva esitys Napolilta. Ajax helisi lähes koko ensimmäisen puolikkaan. Ja paljolti siis Napolin hyvyyden ansiosta.Napoli aika vahvasti pakottaa Ajaxin pelaamaan epämukavuusalueellaan ja Ajaxille todella epämieluista ja epäominaista peliä. Tämä näkyy ja sen takai Ajax on aika helisemässä. Ei pääse yhtään peliin kiinni tai pelaamaan vahvuuksillaan. Napoli taasen äärettömän vahva.
Olkoonkin, että itse siirryin jo Inter-Barca pelin pariin hyvä tovi sitten, niin olihan kammottava peli Tadicilta. Vaikka tekisin melkein mieli sanoa, että teki Ajaxille palveluksen, kun ei tarvitse seuraavassa pelissä pelata, niin surkea on ollut, mutta onhan Tadic parhaillaan toki loistava täsmäase ja erittäin kaivattu apu Ajaxin hyökkäyspeliin. Ens pelissä sitten toivottavasti Brobbey kärkeen ja Kudus ehkä laidalle. Tai sitten todennäköisemmin se on kuitenkin Berghuis laitaan ja Klaassen kymppipaikalle...Ja olipahan typerä toinen keltainen ja sitä kautta punainen Tadicilta. Saa sitten missata sen seuraavan pelin, joka olisi kyllä Ajaxille tärkeä.
Näkeehän tuon myös Kamaran eleistä että päähän ottaa kun ”mulkku koutsi” peluuttaa vaan jotain jämäminuutteja.Eipähän toi Rangersin Chämppäri urakka mitenkään hyvin ole mennyt. 0 pistettä ja maaliero 0-9.
Ois kannattanut lähteä sinne Nizzan aurinkoon pelailee. Rangersissa ei kyllä ole tulevaisuutta.Näkeehän tuon myös Kamaran eleistä että päähän ottaa kun ”mulkku koutsi” peluuttaa vaan jotain jämäminuutteja.
No on kyllä jos huomioidaan toisen puoliajan tapahtumat. Välillä näitä 8 minuuttisia melkein pitäisikin nähdä, mutta eipä tässä toisella jaksolla nyt mikään niin paljoa ole venyttänyt.Aikamoine lisäaika kyllä Barca - Inter pelissä.
Mun mielestä korkeintaan hipaisi kättä. Merkittävin osuma oli Fatin päähän, jonka lähellä Dumfriesin käsi oli.Nyt on pakko sanoa, että toi VAR - tarkastus meni väärin. Barcan olisi pitänyt saada pilkku tuosta.
Kauanhan sitä kelailtiin ja varmasti pohdittiin suuntaan tai toiseen. Eihän se selkein käsiosuma ollut, mutta kyllä musta tarvittava. Ja olisi ollut linjassa sen Fatin käsiosuman kanssa. Mutta joo. Mä olisin laittanut pilkulle itse, jos olisin tuomari.Mun mielestä korkeintaan hipaisi kättä. Merkittävin osuma oli Fatin päähän, jonka lähellä Dumfriesin käsi oli.
Ihmettelin ettei mennyt itse katsomaan monitorista.Kauanhan sitä kelailtiin ja varmasti pohdittiin suuntaan tai toiseen. Eihän se selkein käsiosuma ollut, mutta kyllä musta tarvittava. Ja olisi ollut linjassa sen Fatin käsiosuman kanssa. Mutta joo. Mä olisin laittanut pilkulle itse, jos olisin tuomari.
Onko tää se hetki, kun saa antaa kriitikkiä Xaville. Nyt hävinnyt Mestarien liigassa 2 peliä ihan taktisesti. Vaikka oli siis ihan hyvä Bayernia vastaan yhden puolikkaan.Totuuden nimissä, niin aikalaill täysin aseeton on Barca ollut. Vähän on jouduttu turvautumaan tuollaiseen Koemanin lopun ajan taktiikkaan eli päättömiin keskityksiin ja kukkupalloihin, kun muulla ei vain pystytä Interiä ruuvaaman auki. Aika heikkoa ja mielikuvituksetonta toivotaantoivotaan -osastoa tietyissä määrin suurin osa noistakin kukkupalloista 'sinnejonnekin'.