Onhan tää VAR nyt aivan kusetus.
Yhtä pieni hipaisu oli Barcelonan pelaajalla ja siinä tuomittiin Interille vapaapotku ja Barca menetti maalin. Barcan pelaajan hipaisu näkyi selvemmin kameroissa.Mun mielestä korkeintaan hipaisi kättä. Merkittävin osuma oli Fatin päähän, jonka lähellä Dumfriesin käsi oli.
Kriittikkilaitoksen pitää olla koko ajan tikissä ja mintissä sekä kyseenalaistaa kaikkea. Jatkuvasti, ei välipäiviä, oli se kuuluisa "prosessi" missä tilassa tahansa, muuten ei varmasti tulekaan kehitystä :)Onko tää se hetki, kun saa antaa kriitikkiä Xaville. Nyt hävinnyt Mestarien liigassa 2 peliä ihan taktisesti. Vaikka oli siis ihan hyvä Bayernia vastaan yhden puolikkaan.
Interille tämä on kauden ensimmäinen voitto ”isosta” seurasta.
VAR vei tietty.Olipas nätti chippi Nkunkulta.
Siellä on City laittamassa aika itsevarmasti suunnilleen 4-2-4 -muodostelman, joskin helppo veikkailla Cancelon viihtyvän vähän siellä sun täällä, että ehkä tuo on sittenkin 3-3-4.City-Kööpenhamina. Heti tuntuu että epikset puolet.
Siitä ensimmäinen.Jos Håland jää tänään alle viiden maalin
Mä olin ainoa jolla oli! Asiantuntijapiirit jne.Hienosti kyllä Leao tulee taas laidalta läpi. Olisi ehkä pitänyt ottaa siihen top - 20 listalle mukaan.