Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 130 045
  • 122 114

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Phil Foden saavutti nuorimpana 50 maalia Guardiolan alaisuudessa myös tänään. Kyl, Messiä nuorempana.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nopeiten kolme hattutemppua Valioliigassa:

- Haaland 8 ottelua.
- Michael Owen 48 ottelua
- van Niistelroy 59 ottelua
- Fernando Torres 64 ottelua
- Andy Cole 65 ottelua
- Luis Suarez 71 ottelua
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Onpa harvinaisen paska matsi Leeds-Villa. Pelkkää rappausta.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Olipa puurtamista Madridissa ensimmäinen puoliaika. Tchouamenilta selvästi heikointa peliä mitä olen nuorelta mieheltä nähnyt tähän mennessä. No Vinin onnekkaalla keskityspallolla peli kuitenkin 1-0.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Hyvää epätoivon vimmaa Leicesteriltä. Nyt jos Forest onnistuisi tekemään jollain ilveellä maalin tähän, niin voisi tuntua aika lamaannuttavalta sinisissä...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olipa kerta kaikkiaan hyvä ja laadukas hyökkäys Forestilta, mutta tolppa tuli tielle.

Leicester vaikuttaa joukkueelta, joka on täydellisessä takalukossa. Aika paljon puhetta riittää, että Rodgersille ei olla antamassa potkuja, koska se maksaisi niin paljon, ja samasta syystä Rodgers ei ole lähtemässä itse vaikka varmasti tekisi mieli. Surkea tilanne, vaikka en tiedä onko tuo täysin tottakaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja sellainen maali Leicesterille... Lingard mokaa kuin tollo helvetistä ja sitten megakimmokkeella Maddisonin kuti sisään.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä mä tota Maddisonia mielellään Newcastlessa katselisin. Ja sieltä 2-0. Ei paha.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja Barnes heti perään upealla kudilla kenenkään estämättä 2-0. Kyllä on aivan silkkaa kusipaskaa Forestin puolustaminen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllä mä tota Maddisonia mielellään Newcastlessa katselisin. Ja sieltä 2-0. Ei paha.
Maddison on hyvä, mutta mä ottaisin mieluummin Barnesin. Hiomaton timantti mallia Afrikan tähti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Maddison on hyvä, mutta mä ottaisin mieluummin Barnesin. Hiomaton timantti mallia Afrikan tähti.
Mä en ole vielä nähnyt Barnesissa semmoista huipun veljestä. Hyvä pelaaja, juu, mutta jotain puuttuu. Mielellään olen kyllä väärässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Forest voisi ostaa Maguiren, puolustuksesta puuttuu johtaja.

Henderson ei saa edes ilmalaivaa kiinni. Ihan ok vapari toki.
Kausi Nottinghamissa ja epäilyt luonteesta… eipä tainnut olla hyvä ratkaisu tämä lopulta Hendersonille. Asiantuntijapiirit tosin tätä arvelivat jo lainan varmistuttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös