Näin. Myötä- ja vastoinkäymisissä...
Helvetti. 1-1 ja kauden eka pistemenetys.
Maddison on hyvä, mutta mä ottaisin mieluummin Barnesin. Hiomaton timantti mallia Afrikan tähti.Kyllä mä tota Maddisonia mielellään Newcastlessa katselisin. Ja sieltä 2-0. Ei paha.
Mä en ole vielä nähnyt Barnesissa semmoista huipun veljestä. Hyvä pelaaja, juu, mutta jotain puuttuu. Mielellään olen kyllä väärässä.Maddison on hyvä, mutta mä ottaisin mieluummin Barnesin. Hiomaton timantti mallia Afrikan tähti.
Toisin kuin… 3-0.Mä en ole vielä nähnyt Barnesissa semmoista huipun veljestä. Hyvä pelaaja, juu, mutta jotain puuttuu. Mielellään olen kyllä väärässä.
Okei, tosi hyvä.Maddison on hyvä
Tässä hyvä huomio.Ja Barnes heti perään upealla kudilla kenenkään estämättä 2-0. Kyllä on aivan silkkaa kusipaskaa Forestin puolustaminen.
Kausi Nottinghamissa ja epäilyt luonteesta… eipä tainnut olla hyvä ratkaisu tämä lopulta Hendersonille. Asiantuntijapiirit tosin tätä arvelivat jo lainan varmistuttua.Forest voisi ostaa Maguiren, puolustuksesta puuttuu johtaja.
Henderson ei saa edes ilmalaivaa kiinni. Ihan ok vapari toki.
"Ihan ok" joo. Tuota ei olisi ottanut edes Kahn. Ei ole mennyt Hendersonin piikkiin noista mikään.Henderson ei saa edes ilmalaivaa kiinni. Ihan ok vapari toki.