Siltä vahvasti näyttää joo. Conte varmasti halunnut Perisicin.Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Eikös tuo Spence ollut enemmän Levyn haluama pelaaja kuin Conte? Tälläinen muistikuva jäi kesältä...
Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä. Eikös tuo Spence ollut enemmän Levyn haluama pelaaja kuin Conte? Tälläinen muistikuva jäi kesältä...
Tuchel olis vapaana?Kenetkäs tuon Rodgersin tilalle Lestöö meinaa löytää? Ei tuo kyllä Rodgersin avuilla parane tällä kaudella.
Mulla ei kyllä käy ihmisiä sääliks, joilla viikkopalkka ollut 37k ja saanut seurata jalkapalloa aitiopaikalta viimiset 10 vuotta. Ja nyt vielä pääsee pelaamankin Valioliigassa vaikka ei kuulu sinne.Wardia käynyt oikeastaan kyllä sääliksi tänään. Pelaa ihan väärällä tasolla.
Ward oli kyllä idiootti veto Lestöön johtoportaalta mini Meisseilin lähdön jälkeen. Alkukaudesta Lestöö hävinnyt pisteitä jo ihan Wardin koomailujen takia.Wardia käynyt oikeastaan kyllä sääliksi tänään. Pelaa ihan väärällä tasolla.
Olipa tosiaan Sonnilta hyvä veto. Eikä ollut tuurimaali, maalintekijä tuo on.Son!!!! Huhhuh mikä laukaus! Toivottavasti nyt helpottaa.
Sen haluisin nähdä kun Dyche astuisi ruoriin. Siellä olisi Tielemans, Madison,Barnes ja kumppanit ihmeissään kun ruvettaisiin painamaan pitkää palloa ja pitäisi pystyä voittamaan niitä joukkueelleen.Vähän on kutina, että Brendan Rodgers saa pakata kamat tämän matsin jälkeen. Ellei jo ole pakannut.
Nyt tulee hyvä tauko tuoda uusi valmentaja sisään.
Penkitys kannatti.
Sieltä se tuli!Hienoa olisi,kun tekisi hattutempun...