Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 191 609
  • 122 892
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mä en kyllä ihan syty näille, että otetaan noin nuorena miesten peleihin. Fysiikka ei vaan vielä voi olla riittävällä tasolla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Celtic tänään St. Mirrenin vieraana. Pallonhallinta 20-80 Celticille, vedot 4-18, syötöt 172-687. Lopputulos 2-0 St. Mirrenille.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Eihän tuo Everton ihan paska ole!

Nykymaailmassa sitä yrittää ymmärtää, että joku ei koe olevansa mies eikä nainen ja joku on yksisarvinen mutta hankalinta minun on ymmärtää, että Iwobi pystyy pelaamaan laadukkaasti keskikentän pohjalla.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu että West Ham on paska. Fornals Evertonin parhaita pelaajia. Moyes ulos! Ja miksi pitää AINA odottaa että vastustaja pääsee lähelle ennen kuin tehdään mitään? Ratkaisut aina sen sekunnin myöhässä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Saas nähdä, onko Allegri enää maajoukkuetauon jälkeen Juven ruorissa. Toki erottaminen tulisi maksamaan paljon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eihän tuo Everton ihan paska ole!

Nykymaailmassa sitä yrittää ymmärtää, että joku ei koe olevansa mies eikä nainen ja joku on yksisarvinen mutta hankalinta minun on ymmärtää, että Iwobi pystyy pelaamaan laadukkaasti keskikentän pohjalla.
Viime kauden alussa kun joku olisi sanonut että Iwobi-Joelinton olisi kova kaksikko keskikentän pohjalle niin…
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mukava päivä Serie A:ssa, Udinese voitti Interin ja nyt Monza Juven.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ei hyvä alku Atalantalta, kun ykkösmaalivahti Musso loukkaantuu ja joutuu jättämään pelin kesken.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös