Kyllä, etenkin tuolla jengillä. Poissa siis topparipari, sarjan top-5 keskikenttämies sekä kaksi tärkeää hyökkääjää. Ja silti vedettiin rohkeudella.Joo paskamaisesta tappiosta huolimatta ihan positiivinen viba jäi.
Kolme pistettä putoamisviivan yläpuolella. Ei kai se Newcastlen mittareilla ole kriisi ennen kuin on saman verran viivan alapuolella.Newcastle on kriisissä. Kolme pistettä putoamisviivaan. (Vitsi)
Mä oon ajatellut, että Newcastle on aloittanut hyvib, mutta kun katsoo niin 1 voitto, 3 tasuria ja 1 tappio ei oo mikään mahitsuoritus. Aika keskinkertainen oikeastaan. Mutta sarjan alku on ollut todella tasainen ja pelejä menee ristiin.Newcastle on kriisissä. Kolme pistettä putoamisviivaan. (Vitsi)
Aikapaljon vierasmatseja ollut castlella ja lisäksi City sekä pool vastassa. Tasuri ja aika pienestä oli kiinni, että olisi tullut enemmän pisteitä, niin siinä mielessä hyvin. Lisäksi paljon loukkaantumisia.Mä oon ajatellut, että Newcastle on aloittanut hyvib, mutta kun katsoo niin 1 voitto, 3 tasuria ja 1 tappio ei oo mikään mahitsuoritus. Aika keskinkertainen oikeastaan. Mutta sarjan alku on ollut todella tasainen ja pelejä menee ristiin.
Jotakuinkin näin. Paljon myös ollut loukkaantumisia. Tärkeimpänä se että joka matsissa on lähdetty oikeasti haastamaan ja onnistuttu siinä. Lupaa todella hyvää pitkää kautta ajatellen.Aikapaljon vierasmatseja ollut castlella ja lisäksi City sekä pool vastassa. Tasuri ja aika pienestä oli kiinni, että olisi tullut enemmän pisteitä, niin siinä mielessä hyvin. Lisäksi paljon loukkaantumisia.
Seuraavat ottelut näyttää helpommilta ja sieltä pitää toki alkaa tulla voittoja jos haluavat taistella hyvistä sijoituksista.
Juu tottavie. Onko kukaan löytänyt kokoonpanoja?Joko Lertti oot hereillä ettei mene ohi.
Joo ten Hag tietää jotain, mitä kukaan muu koko jalkapallomaailmassa ei ymmärrä.Täytyy tuon McTominayn kuitenkin aika kova olla pelaamaan kun Casemiro ei millään mahdu avaukseen.
Nimenomaan hyvää johtamista siinä mielessä, että valmentaja näyttää kuka joukkueessa määrää ja avaukseen ei kävellä. Toki huolestua pitää jos Casemiro ei avaa Arsenalia vastaan.Ei tuo tosiaan mitään poikkeuksellista ole, että ei laiteta suoraan avaukseen. Voisi kuvitella kuitenkin, että aika ajoissa otetaan kentälle.
Ja mitä de Gea avasi semipitkän omille!
Ei tarvitsisi silloinkaan jos tästä matsista tulisi huippuhyvä tulos, niin saattaisi jopa avata vielä samoilla. Casemiro on kuitenkin ehdottomasti ryhmän paras puolustava keskikenttä eikä hänen tarvitse mitään todistella.Toki huolestua pitää jos Casemiro ei avaa Arsenalia vastaan.
Totta, toinen ei vaan ihan suoraan Realin avauksessa. Mutta siis oikeasti näen tässä kyllä valmentajan kannalta järkeä varsinkin kun peli sujuu suht hyvin nyt.On siellä eräs toinenkin entinen Realin tähti. Seuraavaksi Benzema?
Eriksen on kyllä loistava hankinta. Ei mikään seksivau pelaaja mutta on vaan puhdasta laatua.Rehellisesti sanottuna ManUn hyökkäyspelaamisessa ei ole ollut sitten Sir Alex Fergusonin jälkeen näin paljon juonikuutta
Dalot tehnyt onnistuneen riiston ja katkon, my god.Martinezin pääpallot toistaiseksi 4/4.