Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 289 572
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Martinezin pääpallot toistaiseksi 4/4.
 

Fordél

Jäsen
Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" puku päällä?

Itse vetäisin ancelottina.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?

Itse vetäisin ancelottina.
Puku päällä, mutta ilman sprigiä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?

Itse vetäisin ancelottina.
Alasti Bielsan ämpäri päässä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?

Itse vetäisin ancelottina.

Pieruverkkarit. UCL finaalissa voisin laittaa puvun ensimmäisellä kerralla. Seuraavilla en enää jaksaisi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?

Itse vetäisin ancelottina.
Addun punaisessa kolmiraita-verkkariasussa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Nyt en kylä ymmärrä mitä matsia te katsotte? Täähän ollut ihan paskaa molemmilta joukkueilta. Pitkää palloa Rashfordille, sehän ne pallot joo voittaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jason Sanchez teki maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös