Puku päällä, mutta ilman sprigiä.Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?
Itse vetäisin ancelottina.
Puku päällä, mutta ilman sprigiä.Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?
Dalot tehnyt onnistuneen riiston ja katkon, my god.
Alasti Bielsan ämpäri päässä.Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?
Ihan ehdottomasti puku päällä.Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?
Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?
Addun punaisessa kolmiraita-verkkariasussa.Otetaas tähän väliin pikagallup: Jos olisitte Valjujengin manageri, vetäisittekö kentän laidalla "muurisena" verkkarit päällä vai "ancelottimaisesti" pukupäällä?
Nyt en kylä ymmärrä mitä matsia te katsotte? Täähän ollut ihan paskaa molemmilta joukkueilta. Pitkää palloa Rashfordille, sehän ne pallot joo voittaa.
Onko täällä joku ylistänyt tätä matsia?
SofaScore näyttää 0/2...?Martinezin pääpallot toistaiseksi 4/4.
Helpottiko?Nyt en kylä ymmärrä mitä matsia te katsotte? Täähän ollut ihan paskaa molemmilta joukkueilta. Pitkää palloa Rashfordille, sehän ne pallot joo voittaa.
Ja näin. Hoh.Nyt en kylä ymmärrä mitä matsia te katsotte? Täähän ollut ihan paskaa molemmilta joukkueilta. Pitkää palloa Rashfordille, sehän ne pallot joo voittaa.
Mä tiedän paremmin.SofaScore näyttää 0/2...?
Tämä on perheohjelma.Sanchon ja Rassen yhteispeli oli kiihkeää ja romanttista rakastelua. Hetkeä aiemmin McTerminaattorin riisto taas kuivana kakkoseen, kovaa.