Milneriä ja Elliottia pitää paineistaa, samoin Trentiä, mutta olen kyllä sikäli eri mieltä, että puolustuslinja on pääosin rautainen, ja toisaalta Firmino osaa asiansa ja Elliottistakin on paljon ylisanoja sanottu.Eipä tuo Poolin miehistö nyt laitoja lukuunottamatta ole kovin kummoinen. Sääli vaan, ettei Unitedilla oikein ole edes niitä laitoja.
Carragher, Keano ja Neville juttelivat matsista sivurajan tuntumassa Sky Sportsin lähetyksessä, kun Ronaldo tuli moikkaamaan vanhoja pelikavereitaan. Jätti Carran täysin huomiotta. Nauroin ääneen.
Ei saatana, siellä tosiaan Elanga oikealla. Mikäköhän itu tuossa on, kun hänen vahvempi laitansa on oikealla (ja Sanchom vasemmalla)..?Mä en ole edes ehtinyt kirjoittaa tänne kun jo alkaa ilmoitukset vilkkumaan. Kele.
Dalot ja Elanga vastaan Robertson ja Diaz. Heh.
Mä en ole edes ehtinyt kirjoittaa tänne kun jo alkaa ilmoitukset vilkkumaan. Kele.
Dalot ja Elanga vastaan Robertson ja Diaz. Heh.
Rautiainen puhuu vaimon pettämisestä ja Kiguli löystyi samantien ihan täysin.
Rautiainen puhuu vaimon pettämisestä ja Kiguli löystyi samantien ihan täysin.
Englannin isoin.Nooo mites meni protesti ja onko faneja paikanpäällä ollenkaan.
Ymmärrän kyllä että jengi diggaa, mutta itse en vain osaa lämmetä. Katson noita aina ihan monttu auki ja toisinaan korvat hieman punaisina :DTunnin studio ennen peliä, niin Pasilla saattaa jo jutut vähän karata. Mahtava herra kyllä kaikkinensa.
Nyt on pakko korjata, kaksi yhteensä. Molemmilla yksi. Tarkkuutta siellä!Näillä jättiläisillä viimeiseen kymmeneen vuoteen yhteensä yksi Valioliiga-mestaruus muuten.