Sopii yrittää etsiä englantilaisseura jonka faneista kukaan ei ole tehnyt mitään typerää esim. 2010 jälkeen...
Oli tai ei, niin varmaan tästä kuitenkin Klopp hyvän tekosyyn saa ottelun jälkeiseen lehdistötilaisuuteen, mikäli tänään tulis takkiin. Tuskin tosin tulee, siellä on Dalot avauksessa ja latu niin sanotusti auki...Ilmeisemmin ei ollut Poolin bussi. Jos asiaa johonkin suuntaan jollain tapaa asiaa muuttaa.
Joku on kuitenkin vähintään sanonut rumasti toiselle.Olisiko joku naisten joukkue? Vaikka tuskin sieltäkään löytyy.
Sopii yrittää etsiä englantilaisseura jonka faneista kukaan ei ole tehnyt mitään typerää esim. 2010 jälkeen...
Manussa onkin faneissa, joukkueessa, sekä omistajissa vikaa.Sopii yrittää etsiä englantilaisseura jonka faneista kukaan ei ole tehnyt mitään typerää esim. 2010 jälkeen...
Toivottavasti joku löytää ja ottaa sen irti. Pisamanaamaiset punapäät, jalkapalloidiootit..
Ei ole kukaan löytänyt vielä tuon saaren tulppaa?
Veli-venäläinenkin tänne saapunut moralisoimaan.Manussa onkin faneissa, joukkueessa, sekä omistajissa vikaa.
"Oke"Manussa onkin faneissa, joukkueessa, sekä omistajissa vikaa.
En ole venäläinen. Painu ruotsalainen vittuun.Veli-venäläinenkin tänne saapunut moralisoimaan.
Yhyhyy, osui ja uppos näköjään. Vie Putelle terveisiä ;)En ole venäläinen. Painu ruotsalainen vittuun.
Sinä näytät olevan enemmän sen kaveri.Yhyhyy, osui ja uppos näköjään. Vie Putelle terveisiä ;)
Kyllä mun suosikkijoukkue on ihan suomalainen, eikä mikään Putinin hallinnon valkopesukoneisto. Mutta ei kuulu tänne ketjuun, niin mun osalta loppuu tähän. Koita jaksaa, tiukkaa näyttää tekevän.Sinä näytät olevan enemmän sen kaveri.
Kun argumentit loppuu, näyttää sulla tekevän tiukkaa jostain syystä.Kyllä mun suosikkijoukkue on ihan suomalainen, eikä mikään Putinin hallinnon valkopesukoneisto. Mutta ei kuulu tänne ketjuun, niin mun osalta loppuu tähän. Koita jaksaa, tiukkaa näyttää tekevän.
Lopetapa nyt jo toi tyhjästä riidan haastaminen ja anna olla. Ja kyllä, sinä aloitit.Kun argumentit loppuu, näyttää sulla tekevän tiukkaa jostain syystä.
Minä aloitin? Lue uudestaan.Lopetapa nyt jo toi tyhjästä riidan haastaminen ja anna olla. Ja kyllä, sinä aloitit.
Tai kaikki ja Mikko ;)Toisaalta ihan piristävää, että jotkin muutkin on tällä palstalla napit vastakkain kuin minä ja @mikko600.
Nämä ovat kamalia pelejä, kun aina sitä toivoo ihmettä niin lujasti, että alkaa jopa puolittain uskoa sellaiseen. Ja kun kokoonpanoa katsoo, niin pallolliset ja nopeat topparit, hyvä. Nuoret hyökkäyksessä, hyvä. McT Fredin tilalla rikkomassa, hyvä. Ehkä Bruno ja Eriksenkin onnistuvat...
...mutta sitten tajuaa, että Elangan ja Malacian vastuulla on hoitaa TAA ja Salah, ja Dalot koittaa yritää pysäyttää Diazin. Varsinkin tuo jälkimmäinen tulee olemaan teurastus.