Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 136 042
  • 122 215

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Miksi pitäisikään, kun on vielä ihan suht nuori. Vaikkei pystyisikään tuollaiseen Modric-dominanssiin, niin varmasti vielä pari kolme huippuvuotta edessä.
Eikä pidäkään. Eikä luovukaan. Ihan sama mitä nuoria pelaajia Realiin ostetaan niin sen verran dominoiva pelaaja omalla paikallaan, että saa nuoret oikeasti vetää kovaa ja voi mennä vielä useampi vuosikin siihen, että muutosta tuohon tulisi.

Enkä tosiaankaan halua edes muutosta, tälleen on just hyvä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Eikä pidäkään. Eikä luovukaan. Ihan sama mitä nuoria pelaajia Realiin ostetaan niin sen verran dominoiva pelaaja omalla paikallaan, että saa nuoret oikeasti vetää kovaa ja voi mennä vielä useampi vuosikin siihen, että muutosta tuohon tulisi.

Enkä tosiaankaan halua edes muutosta, tälleen on just hyvä.
Kroos näyttää noista siltä, joka on ensimmäisenä korvattavana. Modric taas lienee vasta tulossa uransa puoliväliin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tuntuu hyvältä Real fanien puolesta, jotka ovat katsomossa niin näkevät avauksen lisäksi Rodrygon, Tchouamenin, Caman ja Rudin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Samoin tämän näen, vähän myös repesin. Modric-Dracula.
Jep, mutta tosi erikoinen ura: Spursissa ihan hyvä, Realiin tullessaan oikein hyvä, CL-kimaravuosina älyttömän hyvä, MM-finaalin aikoihin ihan täydellinen ja vieläkin täysin käsittämätön.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jep, mutta tosi erikoinen ura: Spursissa ihan hyvä, Realiin tullessaan oikein hyvä, CL-kimaravuosina älyttömän hyvä, MM-finaalin aikoihin ihan täydellinen ja vieläkin täysin käsittämätön.
Joo, samoja mielikuvia myös mulla Modricista. Tosi lupaavasta pelaajasta ihan hyväksi pelaajaksi ja vähän kuin puskista ylikylän ukoksi. Nämä siis omat muistikuvat Modricin nuoruus-alkuvuosista tähän päivään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ja voitto kotiin. Ei yllättänyt, helpollahan se tuli, mutta kivat iltamat ja pokaali kotiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sanoiko tuossa joku äsken että tämä on Ancelottin kuudes pokaali tänä kalenterivuonna? Itse olen huonokuuloinen ja telkkari on hiljaisella Virkkusen takia niin saatoin kuulla väärin.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Sanoiko tuossa joku äsken että tämä on Ancelottin kuudes pokaali tänä kalenterivuonna? Itse olen huonokuuloinen ja telkkari on hiljaisella Virkkusen takia niin saatoin kuulla väärin.
Mulla meni kanssa ohi muuten, mutta kuulin myös 6 pokaalia ja yhden kauden aikana tms.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Nyyh. Ei Marceloa. :´( Vaadin vekkulia ruutuun!
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
En haluais naasailla, mutta katselen tässä parvekkeelta stadikan ilotulituksia. Paitsi että niitä ei ole! Miksei niitä ole?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
En haluais naasailla, mutta katselen tässä parvekkeelta stadikan ilotulituksia. Paitsi että niitä ei ole! Miksei niitä ole?
Frankfurtin faneilla oli luultavasti bussillinen raketteja maksettu, kuljetettu ja asennettu Helsinkiin tätä varten.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Sanoiko tuossa joku äsken että tämä on Ancelottin kuudes pokaali tänä kalenterivuonna? Itse olen huonokuuloinen ja telkkari on hiljaisella Virkkusen takia niin saatoin kuulla väärin.
Ei kun että tavoitteena kuusi pyytyä tällä kaudella. Nyt siis 1/6. Mitäs niitä kaikkia sitten onkaan…
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Hyvä peli. Hyviä pelaajia. Hyvä voitto. Hyvä lopputulos. Hyvä pokaali. Nähdään huhtikuussa.
 

Jeffrey

Jäsen
Hostikka vie Klubin 1-0 johtoon hienon Lingmanin hienon esityön jälkeen. Töölössä tuntuu myös tunnelma olevan kohdillaan ja katsomot itää lukuunottamatta aika hyvin täytetty.
 

Jeffrey

Jäsen
Klubi passivoituu ja Maribor saanut muutaman ihan paikan mutta Hazard nämä loppuviimein estänyt. Saisivat nyt pelata loppuun asti, tai edes naulata jostain omasta vastahyökkäyksestä. Ei kolme edessä mikään mahdottomuus ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös