Samoin tämän näen, vähän myös repesin. Modric-Dracula.Kroos näyttää noista siltä, joka on ensimmäisenä korvattavana. Modric taas lienee vasta tulossa uransa puoliväliin.
Jep, mutta tosi erikoinen ura: Spursissa ihan hyvä, Realiin tullessaan oikein hyvä, CL-kimaravuosina älyttömän hyvä, MM-finaalin aikoihin ihan täydellinen ja vieläkin täysin käsittämätön.Samoin tämän näen, vähän myös repesin. Modric-Dracula.
Joo, samoja mielikuvia myös mulla Modricista. Tosi lupaavasta pelaajasta ihan hyväksi pelaajaksi ja vähän kuin puskista ylikylän ukoksi. Nämä siis omat muistikuvat Modricin nuoruus-alkuvuosista tähän päivään.Jep, mutta tosi erikoinen ura: Spursissa ihan hyvä, Realiin tullessaan oikein hyvä, CL-kimaravuosina älyttömän hyvä, MM-finaalin aikoihin ihan täydellinen ja vieläkin täysin käsittämätön.
Mulla meni kanssa ohi muuten, mutta kuulin myös 6 pokaalia ja yhden kauden aikana tms.Sanoiko tuossa joku äsken että tämä on Ancelottin kuudes pokaali tänä kalenterivuonna? Itse olen huonokuuloinen ja telkkari on hiljaisella Virkkusen takia niin saatoin kuulla väärin.
Oikein kuulit, mutta minä en tiedä pitääkö paikkansa.Sanoiko tuossa joku äsken että tämä on Ancelottin kuudes pokaali tänä kalenterivuonna? Itse olen huonokuuloinen ja telkkari on hiljaisella Virkkusen takia niin saatoin kuulla väärin.
Frankfurtin faneilla oli luultavasti bussillinen raketteja maksettu, kuljetettu ja asennettu Helsinkiin tätä varten.En haluais naasailla, mutta katselen tässä parvekkeelta stadikan ilotulituksia. Paitsi että niitä ei ole! Miksei niitä ole?
Tulisipa Casemiron kaltainen jääkiekkoilija Kärppiin. Ostaisin heti hänen pelipaidan.
Ei kun että tavoitteena kuusi pyytyä tällä kaudella. Nyt siis 1/6. Mitäs niitä kaikkia sitten onkaan…Sanoiko tuossa joku äsken että tämä on Ancelottin kuudes pokaali tänä kalenterivuonna? Itse olen huonokuuloinen ja telkkari on hiljaisella Virkkusen takia niin saatoin kuulla väärin.
Hyvä peli. Hyviä pelaajia. Hyvä voitto. Hyvä lopputulos. Hyvä pokaali. Nähdään huhtikuussa.
Myös Maltan Hamrun Spartans on tekemässä Maltalaista jalkapallohistoriaa.