Mä näen Mbappen lähinnä ominaisuuspelaajana. Ei se tuollainen itsensä piiskaaja ole kuin Håland, ja jäänee siksi myös uransa osalta jälkeen. Ainakin pitäisi päästä pois PSG:stä.Veikkaan vuosien päästä Mbappen uraa nostettavan Haalandin edelle, mutta mulle kyllä Haaland ollut jo hetken parempi pelaaja.
Nyt ”jo” viides matsi menossa kuitenkin.Siis Haaland tehnyt neljässä Valioliigan pelissä kahdeksan maalia. Käsittämätön poika.
Äh, tietty.Nyt ”jo” viides matsi menossa kuitenkin.
Siis Haaland tehnyt neljässä Valioliigan pelissä kahdeksan maalia. Käsittämätön poika.
Eiköhän nuo huomenna tule tuntia ennen peliä. Vai mihin koiranpaskaan astuin tällä kertaa? :DMistään ei löydy Leicester-ManU kokoonpanoja...
Onko tää joku viimeisen siirtorajapäivän pimitystaktiikka?
Eiköhän nuo huomenna tule tuntia ennen peliä.
Ihan hyvä pelaaja tuo norjalainen
Ei oo pokkaa kaivaa mun ennustusta :DPitäiskö kaivaa jotain Haaland-ennustuksia esiin?
En mä löytänyt helposti haulla. Hoh. Ja samaa mieltä mä olin sun kanssa silloin hei!Ei oo pokkaa kaivaa mun ennustusta :D
Oma jatkoajan premier league fantasy draft joukkue tykkää tästä.Hattutemppu 37 minuuttiin norskille. Perus.
Vetotarjous voimassa.
Tuskin oot ainoa.Oma jatkoajan premier league fantasy draft joukkue tykkää tästä.