Ehkä itse ottelun seuranta on Real -faneille pääasia?Kaikille Real-faneille jotka ovat tottuneet tulemaan otteluseurantaan vasta huhti-toukokuussa niin tervetuloa.
Ehkä itse ottelun seuranta on Real -faneille pääasia?Kaikille Real-faneille jotka ovat tottuneet tulemaan otteluseurantaan vasta huhti-toukokuussa niin tervetuloa.
Aika haastavan pistit. Mitkään arabistreamit eivät taida puhelimilla oikein toimia...Miten näkisin puhelimella pelin. Minulla ei ole CMorea eikä Mtv katsomo näytä sitä.
Tulee vaan kamala määrä viruksia.Aika haastavan pistit. Mitkään arabistreamit eivät taida puhelimilla oikein toimia...
Sekin vielä.Tulee vaan kamala määrä viruksia.
Mertsikö siellä kuuluttaa? vai kuulinko ihan omiani?
Oli kyllä Tutan pelastus tilanteessa hieno.Maailman vasemmista laitahyökkääjistä Diaz, Rashford ja nyt Vinicius ovat kaikki tuhrineet täysin vapaan avopaikan yhden viikon sisään...
Varmaan stadikallakin soitetaan sitä ”ihanaa Leijonat ihanaa” -renkutusta, jonka sekoitit kuulutukseen.Mertsikö siellä kuuluttaa? vai kuulinko ihan omiani?
Olisko jollain jotain linkkiä mistä näkisin puhelimella?
Miten näkisin puhelimella pelin. Minulla ei ole CMorea eikä Mtv katsomo näytä sitä.
Meni ihan vähän kyllä hermo kun avasin katsomon vain nähdäkseni ettei se näytäkkään peliä.Kolmoselta ei pitäisi ylipäätään tulla mitään urheilua. Siten tästäkin ongelmasta päästäisiin. Ihan ei ymmärrä miksi ne ei voisi näyttää katsomossa näitä suorina. Mutta mitään uuttahan tässä ei ole.