Siis täh. Minkä takia??Surullista on ainoastaan FutisForumin reaktio. Siellä haukutaan tosi julmalla tavalla perhettä, jolla oli Real Madridin fanipaidat päällä.
Hienoa, että tällainen jalkapallo-ottelu pelataan Suomessa.
Surullista on ainoastaan FutisForumin reaktio. Siellä haukutaan tosi julmalla tavalla perhettä, jolla oli Real Madridin fanipaidat päällä. Suomalainen jalkapallokulttuuri on niin häpeällistä, melkein yhtä häpeällistä kuin englantilainen.
Siis maikkari ja cmore näyttää myös MM-matseja. Ai ku kiva.
Koska kannustavat ulkomaalaista seuraa eikä suomalaista seuraa.Siis täh. Minkä takia??
Futisforum on internetin pahin suomenkielinen sikolätti heti ylilaudan jälkeen. 95% sinne kirjoittavista on sydämettömiä lapsensyöjiä ja muita kusipäitä. Tiedän kokemuksesta, siksi poistuin. Ei sinne kannata mennä elämäänsä pilaamaan.
Voisi olla vähän väärä tapahtuma tuolle. Järkevämpää voisi olla vaikka huomenna HJK:n europelissä.Olisi todella hienoa ja koskettavaa jos ennen ottelua olisi hiljainen hetki loirin, urheilun monitaitajan (muunmuassa jalkapallon) muistolle.
Luin nämä viestit, ei minusta tosi julmaa, sitä mitä voisi odottaa.Hienoa, että tällainen jalkapallo-ottelu pelataan Suomessa.
Surullista on ainoastaan FutisForumin reaktio. Siellä haukutaan tosi julmalla tavalla perhettä, jolla oli Real Madridin fanipaidat päällä. Suomalainen jalkapallokulttuuri on niin häpeällistä, melkein yhtä häpeällistä kuin englantilainen.
Pienten lasten huorittelu on mun mielestä julmaa.Luin nämä viestit, ei minusta tosi julmaa, sitä mitä voisi odottaa.
Khhhhhhhhh..Tämä show on sinusta varmaan sitten ihan WORLD-CLASS -tasoa? Jos tätä haukkuu voi poistua FF2:lle?
Tarkoitat siis tuota mieshuorauksen käyttöä.Pienten lasten huorittelu on mun mielestä julmaa.
Realiin meinasin hieman ihastua viime keväänä, kun laittoivat verirahaseurat pihalle. Frankfurt kuitenkin saksalainen ja altavastaaja. Ehkä olen neutraali.
Kiitos. Mukava olla taas täällä muutaman kuukauden tauon jälkeen.Kaikille Real-faneille jotka ovat tottuneet tulemaan otteluseurantaan vasta huhti-toukokuussa niin tervetuloa.