Monille täysin ilmainen.
Pelaajille ainakin.
Monille täysin ilmainen.
Camila on helvetin pantava, mutta nämä Super Bowl -henkiset alkunumerot voisi jättää sinne Jenkkeihin.
Oiskohan turvallisuusjärjestelyistä kysymys? Emmä artistina esiintyis välttämättä, jos paljon väkeä jotka on rynninyt läpi ilman mitää turvatarkistusta ja jos siellä on hirveästi lössiä ylimääräsenä. Oletan siis, että niitä ylimääräsiä henkilöitä on etsitty stadioniltalta poistettu.Siis miksei noita ihmeen alkuseremonioita ja -esityksiä voi vetää tähän väliin? Ei ne oikeasti kiinnosta yhtään ketään, ja saataisiin itse pelikin alkamaan vähän nopeammin.
Camila on helvetin pantava, mutta nämä Super Bowl -henkiset alkunumerot voisi jättää sinne Jenkkeihin.
Vähän koomista, että yksi hyvin syönyt turvamies koittaa pysäyttää laumaa. Hyvin vedetty järjestelyt. Ei jumalauta.
Suurinpiirtein samaa suuruusluokkaa kuin Suomi vs Itävalta MM-jääkiekkoon
2-vuotias herää täällä kans siinä kuuden pintaan, mutta ei haittaa. Isompana uhkana viimeisillään raskaana oleva vaimo. Lähtö saattaa tulla hetkenä minä hyvänsä, eikä oluttakaan pysty nauttimaan.Mä taas herään siinä seiskan jälkeen 0- ja 2-vuotiaiden kanssa aamutoimille, minkä jälkeen painelen puistoon potkimaan Super-Teleä jälkimmäisen kanssa. Voi olla että jää loppuvihellys tänään (tai siis huomenna) kokematta.
Mun mielestä tulee vaan hyvät fiilikset kun on pikku "sambat" ennen matsia. On toki myös kaunis nainen.Camila on helvetin pantava, mutta nämä Super Bowl -henkiset alkunumerot voisi jättää sinne Jenkkeihin.
Varmaan halvemmat kuin huomisen finaalin liput Nokia-areenalle.Mitä suuruusluokkaa tuohon Finaaliin maksoi liput?
Varmaan halvemmat kuin huomisen finaalin liput Nokia-areenalle.
About 70-700 euroa perushinta. Mustassa pörssissä sit vitusti lisää tietty.No heitä joku summa jos tiedät?
Päinvastoin nämä voisi vetää nimenomaan Super Bowlin tyyliin puoliajalla. Alkushowt täysin turhia.Camila on helvetin pantava, mutta nämä Super Bowl -henkiset alkunumerot voisi jättää sinne Jenkkeihin.
Minulle on tullut ihan sama Super Bowl -tyylinen brändäys mieleen, kun näitä alkushow'ta on laitettu näihin finaaleihin. Jalkapallossa lajin itsessään pitäisi olla jo niin iso etenkin näin isojen pelien kohdalla, ettei tällaisille ole tarvetta. Ehkä Veikkausliigassa voidaan miettiä ottelutapahtumaa.Camila on helvetin pantava, mutta nämä Super Bowl -henkiset alkunumerot voisi jättää sinne Jenkkeihin.
About 70-700 euroa perushinta. Mustassa pörssissä sit vitusti lisää tietty.
Mitä suuruusluokkaa tuohon Finaaliin maksoi liput?