Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 175 037
  • 122 654

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Siis miksei noita ihmeen alkuseremonioita ja -esityksiä voi vetää tähän väliin? Ei ne oikeasti kiinnosta yhtään ketään, ja saataisiin itse pelikin alkamaan vähän nopeammin.
Oiskohan turvallisuusjärjestelyistä kysymys? Emmä artistina esiintyis välttämättä, jos paljon väkeä jotka on rynninyt läpi ilman mitää turvatarkistusta ja jos siellä on hirveästi lössiä ylimääräsenä. Oletan siis, että niitä ylimääräsiä henkilöitä on etsitty stadioniltalta poistettu.


Mutta väärässä olet, että ei kiinnosta ketään. Kihlattuni pelin kohokohta on menossa nyt :)
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Mä taas herään siinä seiskan jälkeen 0- ja 2-vuotiaiden kanssa aamutoimille, minkä jälkeen painelen puistoon potkimaan Super-Teleä jälkimmäisen kanssa. Voi olla että jää loppuvihellys tänään (tai siis huomenna) kokematta.
2-vuotias herää täällä kans siinä kuuden pintaan, mutta ei haittaa. Isompana uhkana viimeisillään raskaana oleva vaimo. Lähtö saattaa tulla hetkenä minä hyvänsä, eikä oluttakaan pysty nauttimaan.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Fabrizio Romano kertoo Facebookissa:
Joel Matip’s brother Marvin on the situation around Stade de France: “The organisation around and in the stadium is unworthy of a CL final! Using tear gas in areas with children and uninvolved fans is dangerous!”, tells Sky De. ‍♂️ #UCLFinal
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toivottavasti ei käy mitään karmeaa tuolla katsomossa, jos se ylipakkaantuu. Tai jos käy niin toivottavasti käy noille idiooteille Scousereille, jotka rynnivät sisään ilman lippuja. Muistelisin, että Millwall fanit aikoinaan totesivat kesken jonkun hiljaisen hetken Anfieldilla ”Those were just some fucking Scousers” ja päättivät sitten aloittaa omat chantinsa. Erittäin mustaa huumoria, mutta sopii näihin rynniviin Scousereihin hyvin.
 

Murskaaja

Jäsen
Joskus toivoisi näkevän ennen näitä pelejä jotain isompaa, jännittävää ja tunnelmaa nostattavaa musiikkia, eikä mitään bingo bongo mango love you yeah eh eh eh
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös