Yrittääkö City tiputtaa Unitedin konferenssiliigaan?
Se on jännä, kun näitä viestejä on täällä usein, ja mulla ei ole pätkinyt oikeastaan koskaan. Tai siis en muista että kertaakaan olisi ollut mitään häiriötä. Katson Viaplaysta liveä melkein päivittäin.Vittu mä en kyllä pysty ymmärtämään miten joka viikko nää Viaplayn lähetykset pätkii.
Se on helpompaa omaan maaliin kun ei tarvitse varoa paitsiota.Niinpä tietysti. 2-2. Nätti sijoitus kyllä Coufalilta.
Se on jännä, kun näitä viestejä on täällä usein, ja mulla ei ole pätkinyt oikeastaan koskaan. Tai siis en muista että kertaakaan olisi ollut mitään häiriötä. Katson Viaplaysta liveä melkein päivittäin.
Ei täälläkään pätki ikinä. Kyllä mä lähtisin etsimään syytä jostain muualta, kuin Viaplaysta.Täällä sama juttu. Niitä harvoja sovelluksia, jotka ei mullakaan pätki oikeastaan koskaan.
Ja tämähän tarkoittaa sitä että Leeds nousee Burnleyn ohi pisteellä ja Burnley viimeisen tippujan paikalle, tosin ottelun Leedsiä vähemmän pelanneena.Leeds tasoittanut kun 90+2 pelattu.
Päivitystä tilanteeseen: Hampuri siirtynyt 1-2 johtoon ja olisi tällä hetkellä sittenkin nousukarsintapaikassa kiinni.Hamburger SV on tekemässä melkoista "saavutusta" ja mahdollisesti sijoittumassa 2. Bundesligan neljänneksi neljättä vuotta putkeen...
Ovat tappiolla Hansa Rostockia vastaan 1-0 ja kolmossijaan vaadittaisiin näillä näkymin voitto.
Käsittämätöntä. Näköjään paidasta saa repiä niin paljon kuin haluaa. Tää on häpeällistä.Jäi kyllä Evertonilta pilkku saamatta. Ja sen jälkeen Brantwaithe ottaa typerän punaisen. Pitkä ilta tulossa Evertonille,
Juu olisihan sen kuulunut olla pilkku. Mutta punainen toki oli ansaittu,Käsittämätöntä. Näköjään paidasta saa repiä niin paljon kuin haluaa. Tää on häpeällistä.
Näin on. Punainen oli ansaittu. Mutta kyllä ketuttaa kuitenkin.Juu olisihan sen kuulunut olla pilkku. Mutta punainen toki oli ansaittu,
Näin siinä kävi.Wissa tasoittaa 1-1. Pitkä ilta Evertonille tulossa ja Leeds & Burnley kiittää.