Burnley pelaa aika kivasti. Eihän toi valmista oo, mutta sellasta raikkautta nähtävissäJa Connor Roberts 1-0 Burnleylle.
Burnley pelaa aika kivasti. Eihän toi valmista oo, mutta sellasta raikkautta nähtävissäJa Connor Roberts 1-0 Burnleylle.
Burnley pelaa aika kivasti. Eihän toi valmista oo, mutta sellasta raikkautta nähtävissä
Vetivät. Farke olisi ollut esimerkiksi parempi valinta. Melkein kuka tahansa olisi ollut parempi valinta. Kaikki on vielä Evertonin omissa käsissä eli putoaminen ei vielä ole todennäköistä. Mä luulen, että jos Everton ottaa jotain 8-0 dunkkuun Poolilta, ni Lamps lähtee. Ja noi lukemat on ihan mahdolliset.Tästä herää kysymys, vetiköhän Everton lyhimmän mahdollisen tikun kun valitsi Lampardin manageriksi. Tippuvat vielä.
Vetivät. Farke olisi ollut esimerkiksi parempi valinta. Melkein kuka tahansa olisi ollut parempi valinta. Kaikki on vielä Evertonin omissa käsissä eli putoaminen ei vielä ole todennäköistä. Mä luulen, että jos Everton ottaa jotain 8-0 dunkkuun Poolilta, ni Lamps lähtee. Ja noi lukemat on ihan mahdolliset.
Ja hyvinhän se toimii...Tänään nähdään miten toimii Manun topparipari ilman Maguirea (ja Jonesia).