Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 671
  • 123 818

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jota tarvitsee maalin, jotta kaikki neljä hyökkääjää pääsisivät maalitilastoihin.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Avauksen yläkerran kolmikosta taisi jokainen Mané, Mo ja Diaz kerätä maalin ja syötön tänään. Ei huono valinta Kloppolta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Salah! Kaunista!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sekin lähti aivan yltiöpaskasta syötöstä jonka Maguire heitti laitaan Majbrille. Tosin ei Mejbrille vaan jonnekin hevon vittuun.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
No nyt on Jotallakin syöttö. Vielä maali ja sitten olisi joka hyökkääjällä vähintään 1+1 elleivät tunge Orgya kentälle.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
pulustus, viime kaudella jotkut pelit meni ihan hyvän mutta jotkut ihan päin mäntyä.lilian thuramin saaminen jäi haaveksi"niin kuin aina ennenkin"mutta jos aiotaan vottaa edes englannin mestaruus niin pitää puolustuksen vähän ryhdistäytyä ja jos niin ei tapahdu ainakin arsu ja liverpool menee ohi ja heittämällä mutta vahvistusta puolustukseen tarvitaan.gary neville ei oikeastaan ole mikään tunari mutta asennevamma hänellä on.phil neville samoin kuin gary mutta asennevammaa ei ole mutta jotain miehen pelistä puuttuu.en ala sen kummemmin alkamaan henkilökohtaisia juttuja kertomaa.keskikenttä,ihan hyvin meni viime kausi mutta ei samat ukot jaksa koko kautta pelata avauskokoonpanossa.tällä kertaa veron kauppa on onnistumassa ja hyvä jos onnistuukin.paul scholes kova tykki mieheltä lähtee mutta viime kausi ei mennyt niin hyvin kuin se olisi voinut mennä.keane minun mielestä viime kausi oli suuri pettymys mutta toivottavasti ensi kausi on parempi.tämä nyt on pelkkä huhu minkä olen kuullut johon en itse usko että manu keskustelee juan pablo aimarim kanssa sopimuksesta ja että tarjous olisi tehty 19milliä.hyökkäys, viime kausai oli ihan kohtuullinen mutta parannusta saa tulla muummoassaan liverpoolin hyökkäys ili suorastaan upeata.nyt ollaan tehty tarjous ayalasta hän itse sanoi haluavansa manuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nököhammas tuli rumasti sukille
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Oli kyllä ruma Keitalta. Onneksi ei osunut sinne minne tähtäsi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jostain United sai kerättyä 0.09 xG. En huomannut, mutta toisaalta kävin pari kertaa kusella kesken pelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös