VAU!
Koko Suomen Calle Jenkinson 4-4 90+5!
Anteeksi nyt, mutta mitä v**tua täällä tapahtuu? :D
VAU!
Koko Suomen Calle Jenkinson 4-4 90+5!
Anteeksi nyt, mutta mitä v**tua täällä tapahtuu? :D
Tjaa tässä pelataan vielä jatkoaika. :D No mikäs siinä. Onko nää yksosasia vai mitä? Kai pilkutki lauotaan jos on tasan 120 minuutin jälkeen? Kyllä, tiedän hyvin tämän cupin säännöt.
Tjaa tässä pelataan vielä jatkoaika. :D No mikäs siinä. Onko nää yksosasia vai mitä? Kai pilkutki lauotaan jos on tasan 120 minuutin jälkeen? Kyllä, tiedän hyvin tämän cupin säännöt.
No eipä näitä taida tietää juuri kukaan. Itsekin pistin streamin kiinni ja huomasin, että livescore vilkuttaa "extra timea" joten oli tehtävä paluu matsin pariin.
Ja kyllä, pilkut tulee jatkoajan jälkeen jossei ratkaisua saada. Vierasmaalillahan ei ole mitään merkitystä. / Vai onko? Joskus oli joku höpöhöpö cuppi missä varsinaisella peliajalla ei tunnettu vierasmaalia mutta jatkoajalla se kyllä oli voimassa :D
Jaa nyt paitsiomaalilla 5-5. Heh kiva peli.
5-7 Marokko.
Mitä helvettiä mä just näin.
Tämä on kyllä yksi hämmentävimmistä matseista mitä olen ikinä nähnyt.
Arsenalin Koscielnylle olisi imo kuulunut päivänselvä toinen keltainen kortti ennen 4-4 tasoitusta
Totta tuokin mitä sanoit. Tästä jälkimmäisestä tilanteesta kuitenkin vihellettiin rike toisin kuin aiemmasta, joten korttia odottelin ainakin itse, vaikka suhteellisen puolueeton olin...Täysin samaa mieltä. Tosin tämä Readingin tummahipiäinen pääsi Koscielnyltä karkuun vain ja ainoastaan selkeän rikkeen seurauksena. Takaapäin paidasta kiinni ja siitä repimällä ohi. Tosin eihän tuomari saisi paikata virhettä virheellä mutta näinhän siinä kovin usein tuntuu käyvän.