Jalkapallo – liveseuranta

• 6 728 968
  • 128 731

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Tuomarille peukkua, kun pisti molemmille keltaset. Tossa on moni paskonut housuun, kun ollaan laitettu teatteri pystyyn.

Laporten kannattaa ainakin pysyä kaukana aamuyön snägärijonoista, jos noin pahalta tuntu.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Pohdin tässä puolikaljuna, ottaisinko Fodenin vai Courtois'n hiusrajan. Siis jos saisin valita jommankumman.

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mulla oli jo intin jälkeen Attilio Lombardo.
Minäpä luulin n. 35 vuotiaaksi saakka olevani aito pellavapäinen hiusmalli. Shaatanan äidin puolen geenit! 83 vuotias merirosvokapteenia muistuttava isäni nauraa minulle. Yhdessä Keith Richardsin kanssa! Kele!

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Miten Casemiro säästyy ilman korttia? :D Roikkui noin viisi sekuntia vastustajan paidassa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Vinicius on kyllä todella yliarvostettu. Vertaa samanikäiseen Fodeniin niin selvä ero Fodenin hyväksi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vinicius on kyllä todella yliarvostettu. Vertaa samanikäiseen Fodeniin niin selvä ero Fodenin hyväksi.
Samaa mieltä ettei kyllä ole ainakaan vielä Real Madridin avauskokoonpanon arvoinen hyökkääjä.

Benzema ei ole tänään ollut oma itsensä.

Fordél

Jäsen
En pidä kyllä Viniä yliarvostettuna. Saanut paljon paskaa niskaan aiemmilla kausilla, ja monesti ihan syystä. Nyt vasta eka kausi, kun kulkee hyvin ja lähes illasta toiseen. Itse asiassa nyt vasta saanut sitä arvostusta ja ihan syystä: La Ligassa tehot ovat 14+12 ja UCL:ssa 3+7.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy