Olen kyllä samaa mieltä, Vinillä on hyvä kausi ja UCL:ssä hyvät tehot ja jos ottelupisteytyksistä voi jotain päätellä, niin nekin vallan mainiot. Omaan silmään on ollut ilo seurata.En pidä kyllä Viniä yliarvostettuna. Saanut paljon paskaa niskaan aiemmilla kausilla, ja monesti ihan syystä. Nyt vasta eka kausi, kun kulkee hyvin ja lähes illasta toiseen. Itse asiassa nyt vasta saanut sitä arvostusta ja ihan syystä: La Ligassa tehot ovat 14+12 ja UCL:ssa 3+7.
Remontti kesken. Ollut jo kohta täydet kaksi kautta.Vähän myöhässsä tulin seuraamaan niin mitä nuo siniset lakanat ovat? Vieläkään ei ole kukaan vastannut muuta kuin hakamussuttelulla... Virkkunen ei ainakaan ole kertonut ellei maininnut ottelun alussa asiasta?
Miksi Kuningas lukisi jotain kendofoorumia?Näkee, ettei Litti lue Jatkoaikaa. Väykkä vai mikä tuo toinen onkaan on tajunnut avata tuon keskinapin puvuntakistaan. Hienoa.
City taustajoukkoineen on kyllä niin oksettavaa touhua ettei pysty iloitsee tuosta millään vaikka itse joukkue on tasoa huikea.Oh yes.
Oli kyllä upea maali. Mahrez on kyllä loistava pelaaja ja tekee keskimäärin kovaa tulosta kohtalaisella peliajalla.Oonko joskus sanonut jotain tosta Mahrezista?