Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 343
  • 123 818

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Mulla oli jo intin jälkeen Attilio Lombardo.
Minäpä luulin n. 35 vuotiaaksi saakka olevani aito pellavapäinen hiusmalli. Shaatanan äidin puolen geenit! 83 vuotias merirosvokapteenia muistuttava isäni nauraa minulle. Yhdessä Keith Richardsin kanssa! Kele!
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Miten Casemiro säästyy ilman korttia? :D Roikkui noin viisi sekuntia vastustajan paidassa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Vinicius on kyllä todella yliarvostettu. Vertaa samanikäiseen Fodeniin niin selvä ero Fodenin hyväksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vinicius on kyllä todella yliarvostettu. Vertaa samanikäiseen Fodeniin niin selvä ero Fodenin hyväksi.
Samaa mieltä ettei kyllä ole ainakaan vielä Real Madridin avauskokoonpanon arvoinen hyökkääjä.

Benzema ei ole tänään ollut oma itsensä.
 

Fordél

Jäsen
Vinicius on kyllä todella yliarvostettu. Vertaa samanikäiseen Fodeniin niin selvä ero Fodenin hyväksi.
En pidä kyllä Viniä yliarvostettuna. Saanut paljon paskaa niskaan aiemmilla kausilla, ja monesti ihan syystä. Nyt vasta eka kausi, kun kulkee hyvin ja lähes illasta toiseen. Itse asiassa nyt vasta saanut sitä arvostusta ja ihan syystä: La Ligassa tehot ovat 14+12 ja UCL:ssa 3+7.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Lopussa ei saatu kulmaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kulmaliputkin vittuilevat Citylle.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
En pidä kyllä Viniä yliarvostettuna. Saanut paljon paskaa niskaan aiemmilla kausilla, ja monesti ihan syystä. Nyt vasta eka kausi, kun kulkee hyvin ja lähes illasta toiseen. Itse asiassa nyt vasta saanut sitä arvostusta ja ihan syystä: La Ligassa tehot ovat 14+12 ja UCL:ssa 3+7.
Olen kyllä samaa mieltä, Vinillä on hyvä kausi ja UCL:ssä hyvät tehot ja jos ottelupisteytyksistä voi jotain päätellä, niin nekin vallan mainiot. Omaan silmään on ollut ilo seurata.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Kyllähän tästä vielä peli saadaan, Realin kuuluisa chämppärimagia alkaa siinä 70min kohdalla. Kahtellaan mitä käy, kyllä tätä kattelisi jatkot ja vaikka pilkutkin.
 
Vähän myöhässsä tulin seuraamaan niin mitä nuo siniset lakanat ovat? Vieläkään ei ole kukaan vastannut muuta kuin hakamussuttelulla... Virkkunen ei ainakaan ole kertonut ellei maininnut ottelun alussa asiasta?
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Vaikuttaisi Realin alakerta olevan paremmin balanssissa kuin ensimmäisessä osassa, ja kyllähän siinä jotain taianomaista aina on kun UCL:ää Bernabeulla pelataan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Vähän myöhässsä tulin seuraamaan niin mitä nuo siniset lakanat ovat? Vieläkään ei ole kukaan vastannut muuta kuin hakamussuttelulla... Virkkunen ei ainakaan ole kertonut ellei maininnut ottelun alussa asiasta?
Remontti kesken. Ollut jo kohta täydet kaksi kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös