Ville Kuusinen ja kaikki muutkin Viaplayn selostajat, paitsi ehkä Innanen. Ylellä myös paljon hyviä.
Ei sun kannatakaan.Okei, ei jatketa.
Mielelläni otan vastaan nimiä, jotka pesee Virkkusen lajituntemuksessa ja tai kenen ulosanti on tätä parempi. Tietysti Ronaldon pelejä UCL:ssä tällä kaudella seuranneena, se ulosanti Unitedia kohtaan ei ole ollut kovin positiivinen.
Selosti CMorellakin ainakin pari kautta sitten vielä. Oli kyllä hirveää kuunneltavaa.Eiks Mertaranta selostanut aikanaan myös futista? My GOD.
Ei saatana. Mä olin tän jo haudannut jonnekin kauas alitajuntaan. Se oli kyllä hirveää.Selosti CMorellakin ainakin pari kautta sitten vielä. Oli kyllä hirveää kuunneltavaa.
Eiks Mertaranta selostanut aikanaan myös futista? My GOD.
Tästä voidaan sentään kaikki olla täällä samaa mieltä.Selosti CMorellakin ainakin pari kautta sitten vielä. Oli kyllä hirveää kuunneltavaa.
Olin Slovakian MM-kisoissa 2011 Jatkoajan puolesta tekemässä toimittajan hommia. Oltiin Bratislavan pressikeskuksessa omassa pöydässä ja tehtiin siinä ennen matsia mitä tehtiin. Mertaranta tuli juttelemaan siinä kun käveli ohi ja lähinnä nauroi meille ja kehui kuinka hän ei kyllä mitään ylimääräistä tee ennen matsia. Kyrpä mikä kyrpä. Kaverilla myös samaa kokemusta kun kerran oli miksaamassa Mertarannan bändin keikkaa.
Taitaapi toteutua.Fred alkaa väsymään. Cavani tilalle ja lisää hyökkäysvoimaa kentälle olisi oma toiveeni.