Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 294 929
  • 123 822

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Pidätkö Virkkusta jollain lailla välttävänä selostajana? Omissa kirjoissani täysin hylättyä kamaa. Huonompi kuin Mertsi ja sen ei pitäisi olla mitenkään mahdollista. Saavutus sekin.

Mielelläni otan vastaan nimiä, jotka pesee Virkkusen lajituntemuksessa ja tai kenen ulosanti on tätä parempi. Tietysti Ronaldon pelejä UCL:ssä tällä kaudella seuranneena, se ulosanti Unitedia kohtaan ei ole ollut kovin positiivinen.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kyllä vaan ja se ei välttämättä ole aina hyvä asia. Se on tehnyt tuosta onanoinnista oman tavaramerkkinsä ja ei tee siitä hyvää selostajaa. Kuten jo aikaisemmin sanoin, Virkkunen oli hyvä selostaja uransa alkuaikoina.
Itse en kommentoinut onko hyvä vai huono selostaja. Itse kyllä tykkään, vaikka kyllä tuo hehkutus omia vastaan aina hieman on suolaa haavoihin. Toisaalta Sergi Roberton 6-1 maali PSG:tä vastaan ei unohdu koskaan ja tästä myös kuuluu kiitos Virkkuselle. Joku tykkää joku ei, mutta tämä puolueellisuudesta keskustelu jokaikinen kerta jaksaa vaan huvittaa.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Isot pojat alkaa ottaa lämpöä, jatko-ottelun toive tässä olisi!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mielelläni otan vastaan nimiä, jotka pesee Virkkusen lajituntemuksessa ja tai kenen ulosanti on tätä parempi. Tietysti Ronaldon pelejä UCL:ssä tällä kaudella seuranneena, se ulosanti Unitedia kohtaan ei ole ollut kovin positiivinen.
Ville Kuusinen ja kaikki muutkin Viaplayn selostajat, paitsi ehkä Innanen. Ylellä myös paljon hyviä.
 

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Onko tuo Sievin jalkineet ollut muissa divari peleissä laitamainoksissa vai onko se tullut gloryhunttaan Steve Brucen ja Andy Carrolin Webaa
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mielelläni otan vastaan nimiä, jotka pesee Virkkusen lajituntemuksessa ja tai kenen ulosanti on tätä parempi. Tietysti Ronaldon pelejä UCL:ssä tällä kaudella seuranneena, se ulosanti Unitedia kohtaan ei ole ollut kovin positiivinen.

Eiks Mertaranta selostanut aikanaan myös futista? My GOD.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Pogba kentälle. Oikea ratkaisu. Bruno oli tänään aivan paska.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
@Barney ja @mikko600 montakos peliä ootte itse selostanut.... My GOD, missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mertaranta on legenda.
No okei, aika meni jo 20 vuotaa sitten
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Muuten hyvät vaihdot, jolla mahdollisesti saadaan Ticon puolustus auki, mutta ehkä ennemmin duunari Cavani kentälle jääkylmän Rashfordin sijaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
@Barney ja @mikko600 montakos peliä ootte itse selostanut.... My GOD, missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mertaranta on legenda.
No okei, aika meni jo 20 vuotaa sitten
Olin Slovakian MM-kisoissa 2011 Jatkoajan puolesta tekemässä toimittajan hommia. Oltiin Bratislavan pressikeskuksessa omassa pöydässä ja tehtiin siinä ennen matsia mitä tehtiin. Mertaranta tuli juttelemaan siinä kun käveli ohi ja lähinnä nauroi meille ja kehui kuinka hän ei kyllä mitään ylimääräistä tee ennen matsia. Kyrpä mikä kyrpä. Kaverilla myös samaa kokemusta kun kerran oli miksaamassa Mertarannan bändin keikkaa.
 

Barney

Jäsen
Fred alkaa väsymään. Cavani tilalle ja lisää hyökkäysvoimaa kentälle olisi oma toiveeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös