Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 292 400
  • 123 818

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt oli upea hyökkäys, mutta paitsio.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harvemmin on tullut jalkapalloa katsottua, mutta UCL-pallo näyttää niin hienolta että pakko alkaa katsomaan enempi. Hyvää peliä ollut "neutraalille" katsojalle kuten minä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ehkä joskus kauan sitten. Aika kaukana OT on nykyään kun arvotetaan parhaita tunnelmia stadioneilla.
Mun on aika vaikea suhtautua niihin nettilehtien vertailuihin, joissa aina puhutaan Anfieldin metelistä, jota ei varsinaisesti ole ollut tällä vuosituhannella. Ei OT mikään Dortmund (tai Newcastle) ole, mutta kestää vertailun jokaiseen isoon turistien täyttämään stadioniin.

(Se on totta että ysärin meno on ollutta ja mennyttä. Jos ei muu, niin älykännykät sen vei).
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt nähtiin Rolle juoksemassa omiin päin, tuomarin perässä (hymiö).

Ja Tico 1-0.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mun on aika vaikea suhtautua niihin nettilehtien vertailuihin, joissa aina puhutaan Anfieldin metelistä, jota ei varsinaisesti ole ollut tällä vuosituhannella. Ei OT mikään Dortmund (tai Newcastle) ole, mutta kestää vertailun jokaiseen isoon turistien täyttämään stadioniin.

(Se on totta että ysärin meno on ollutta ja mennyttä. Jos ei muu, niin älykännykät sen vei).
Onhan noissa eroja. Pool usein mainitaan tosiaan että on Valjun parhaita tunnelmia. Samoin Leeds ja Palace saa usein kehuja. Newcastlessa viikonloppumatsi on taas kuin vappu Suomessa. Olipa hieno Atleticolta!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Fortnite laittoi aika kivan keson oikealla ja Lodi 0-1! Nyt tulee mielenkiintoista.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Ja virkkunen vaahtoaa aivan euforiassa kun tico pääsee ensimmäistä kertaa pallon kans omalta puoliskolta pois ja tekee maalin
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mitäs mä kirjotin Dalotista ennen matsin alkua ManU:n ketjuun?

Ai saatanan perkele tää Virkkunen on umpisurkea paskakaivo. Miten voi olla vielä Mertarantaakin huonompi selostaja?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Ai saatanan perkele tää Virkkunen on umpisurkea paskakaivo. Miten voi olla vielä Mertarantaakin huonompi selostaja?

No mitä helvettiä?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Oli kyllä hieno maali Ticolta. Ihan ansaittukin kun eka oli niukka jasso. Oblak näyttää heräilevän tähän kauteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös