maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Tuossa kun ois Komorien koutsi ajatellu laatikon ulkopuolelta, niin ottanu moken pois ja veskari puolustuslinjaan, niin ois säästyny vaihdolta.
Itse olen kannattanut Kamerunin Lannistumattomia Leijonia vuodesta 1990.Jo isoisäni kannatti Komorien maajoukkuetta eli Varsieväkaloja.
Isäntäjoukkue ja pudotuspelit. AFCON-juttuja.Siinä jäi tuomarilta nähdäkseni vähän hyöty katsomatta rikkeestä ennen tuota vastaiskua.
Afcon ottelu kestää 89 minuuttia ja lopussa Mali voittaa.Isäntäjoukkue ja pudotuspelit. AFCON-juttuja.
Itse olen kannattanut Kamerunin Lannistumattomia Leijonia vuodesta 1990.
Ja tässä sukunimessä N-lausutaan todella vahvana per Höyry Häyrisen opitThomas N’Kono jne nevö föget.
Onhan tuo muuten tilastojen mukaan 3 minuuttia pelannut sarjassa tällä kaudella ja löytyy myös 27 minuuttia ystävyysottelussa Sierra Leonea vastaan, joten ei voida puhua että herra olisi ihan puskista tullut.Komoreilla puolustaja Alhadhur maalissa, joka ei ole pelannut peliäkään turnauksessa. Eikä muuten ole pelannut seurajoukkueessakaan tällä kaudella. Vaihtomiehiä on sentään saatu seitsemän penkille.