Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 297 909
  • 123 822

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Siis punainen mistä?
 

Fordél

Jäsen
Se oli sitten siinä. 5 minsassa korttitalo romahti Arsulla. Harmi, kun oli siihen asti mainio matsi kotijoukkueelta. Tää matsi olisi ollut täysin Arsun voitettavissa.
 

Fordél

Jäsen
Valmentaja totesi Lacalle, että se on 4-4-1, jolla jatketaan. Pitäskö siirtyä NFL:ään lukemaan huulilta valmentajien komentoja?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
En mä nyt tässä näe mitään tuomarikatastrofia. Joo, Arsenal olisi voinut hyvin saada pilkun, mutta Cityn pilkussa Xhaka selvästi repi paidasta pilkkualueella. Gabriel otti suunsoitosta keltaisen ja sen jälkeen lanaa keskikentällä Jesuksen joka olisi muuten juossut ohi, selvä keltainen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toinen keltanen. Kaks keltasta kun yhistää niin muuttuu punaseks.

Joo meni tuo eka keltainen kokonaan ohi. Luulin, että olisi lentänyt suoralla punaisella tuosta ulos, mikä olisi ollut raju tuomio.
 

Fordél

Jäsen
Ehkä yhden miehen alivoimalla ei kannattas Arsun lähteä prässäämään päättömästi...Ainakaan Cityä vastaan.
 

Barney

Jäsen
Ei uskoisi tätä Arsenalia Valioliigan nuorimmaksi jengiksi. Todella kypsää peliä.
Tämä vanheni muuten hyvin. Ensin Xhakalta ihan älytön rike, minkä jälkeen Gabrielilta kaksi vielä älyttömämpää keltaista korttia ja ulos.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
arsenalista tuli valioliiga historian eka joukkue joka saanut 100 punaista korttia. Everton kakkosena 99 ja Newcastle kolmas 88.
 

Kaspar11

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Pittsburgh Penguins
En mä nyt tässä näe mitään tuomarikatastrofia. Joo, Arsenal olisi voinut hyvin saada pilkun, mutta Cityn pilkussa Xhaka selvästi repi paidasta pilkkualueella. Gabriel otti suunsoitosta keltaisen ja sen jälkeen lanaa keskikentällä Jesuksen joka olisi muuten juossut ohi, selvä keltainen.
Mä nään. Löysä pilkku, ilman sitä ois Gabrielillä yks keltanen ja peli luonnollisesti Arsun hallussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös