Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Olisi kiva tietää, kuinka paljon ruskeassa kirjekuoressa on vaihtanut raha omistajaa puoliajalla?
Siis punainen mistä?
Joo vaikea ymmärtää miten siitä ei viety pilkulle palloa. Voiko selkeämmin jaloille enää tulla
Toisesta keltaisesta.Siis punainen mistä?
Toinen keltanen. Kaks keltasta kun yhistää niin muuttuu punaseks.
Tämä vanheni muuten hyvin. Ensin Xhakalta ihan älytön rike, minkä jälkeen Gabrielilta kaksi vielä älyttömämpää keltaista korttia ja ulos.Ei uskoisi tätä Arsenalia Valioliigan nuorimmaksi jengiksi. Todella kypsää peliä.
Osui selvästi myös ensiksi palloon ja sitten vasta jalkaan.
Tämä vanheni muuten hyvin. Ensin Xhakalta ihan älytön rike, minkä jälkeen Gabrielilta kaksi vielä älyttömämpää keltaista korttia ja ulos.
Mä nään. Löysä pilkku, ilman sitä ois Gabrielillä yks keltanen ja peli luonnollisesti Arsun hallussa.En mä nyt tässä näe mitään tuomarikatastrofia. Joo, Arsenal olisi voinut hyvin saada pilkun, mutta Cityn pilkussa Xhaka selvästi repi paidasta pilkkualueella. Gabriel otti suunsoitosta keltaisen ja sen jälkeen lanaa keskikentällä Jesuksen joka olisi muuten juossut ohi, selvä keltainen.
Mä nään. Löysä pilkku, ilman sitä ois Gabrielillä yks keltanen ja peli luonnollisesti Arsun hallussa.
Totta tuokin. Suunsoitto keltanen on aina huonoIhan yhtä hyvin olisi voinut keskittyä peliin eikä kitisemään tuomarille keltaisen arvoisesti.
Jep, nuo on kyllä maailman turhimpia keltaisia, jotka otetaan kitinöistä.Ihan yhtä hyvin olisi voinut keskittyä peliin eikä kitisemään tuomarille keltaisen arvoisesti.
Ehkä yhden miehen alivoimalla ei kannattas Arsun lähteä prässäämään päättömästi...Ainakaan Cityä vastaan.